شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان باعث شده برگزاری برخی از بازی‌های دوستانه فوتسال در سطح ملی و باشگاهی در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا که اکنون در سرتاسر نقاط جهان شیوع پیدا کرده است باعث شده بسیاری از لیگ‌های فوتبال و فوتسال جهان لغو شود. یکی از این لیگ‌های لیگ برتر فوتسال کشورمان است که به خاطر شیوع ویروس کرونا باعث شد رقابت‌های لیگ برتر به تعطیلی کشیده شود. همچنین رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اسپانیا هم به دلیل بیماری کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شده است.


بیشتر بخوانید: حسن‌زاده: تیم ملی فوتسال می‌تواند در فینال جام جهانی بازی کند


همچنین ویروس کرونا باعث شده که برخی از بازی‌های دوستانه تیم‌های ملی فوتسال جهان هم در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. برای مثال قرار است در فروردین ماه ۲ تیم برزیل و روسیه به مصاف هم بروند، اما شیوع ویروس کرونا باعث شده برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و شنیده می‌شود به احتمال بسیار زیاد این بازی لغو خواهد شد. همچنین چند ماه پیش در خبر‌ها آمده بود که تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است در تورنمنتی ۴ جانبه در کشور بزریل حاضر شود و با تیم‌های ملی روسیه، برزیل و آرژانتین بازی دوستانه انجام دهد، اما به دلایل مختلفی حضور در این کشور منتفی شد و قرار نیست ملی پوشان فوتسال کشورمان به برزیل سفر کند. قرار است ملی پوشان مردادماه در مسابقات جام ملت‌ها به میدان بروند که ۵ تیم اول آن رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ را کسب خواهند کرد.

مسابقات فوتسال جام جهانی قرار است شهریور ماه سال ۹۹ به میزبانی لیتوانی آغاز شود و برخی از کشور‌ها از حالا در حال آماده‌سازی خود برای حضور در این رقابت‌ها هستند. با توجه به آنکه هنوز مسابقات جام ملت‌های آسیا آغاز نشده و قرار است این رقابت‌ها طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا از ۱۵ تا ۲۶ مردادماه آغاز شود، از همین رو پیش‌بینی می‌شود که فیفا زمان بازی‌های جام جهانی را برای چند ماهی به تعویق بیندازد. شنیده‌ها حاکی از آن است که گویا فیفا فعلاً قصد ندارد تاریخ مسابقات جام جهانی را تغییر دهد و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۲ شهریور تا ۱۳ مهرماه در کشور لیتوانی برگزار شود.


بیشتر بخوانید: ترکمنستان به خاطر کرونا قید میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را می‌زند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار