فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای ۳ باند مواد مخدر با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

انهدام ۳ باند توزیع مواد مخدر با تلاش پلیس استان مرکزیسردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با اشاره به هدف گذاری‌های انجام شده از سوی پلیس استان و برنامه ریزی و اجرای عملیات‌های متعددی در پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان‌های مرکزی گفت: در عملیات‌های اخیر پلیس استان مرکزی که با همکاری پلیس استان فارس صورت گرفت اعضای ۳ باند مواد مخدر را دستگیری و این باند‌ها را متلاشی کردند.

سردار مفخمی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در تحقیقاتی شبانه روزی از فعالیت تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر و قصد آنان برای ورود مواد مخدر به استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند.

او اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس و با مراقبت‌های نامحسوس انجام شده، قاچاقچیان که با ۳ دستگاه خودرو در حال تردد در محور‌های مواصلاتی استان فارس بودند، شناسایی و عملیات دستگیری آنان با همکاری پلیس استان فارس آغاز شد.

کشف ۲۱۸ کیلوگرم تریاک و ۱۶۶ کیلوگرم حشیش

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این عملیات ها، ۳ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و ۴ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و مقدار ۲۱۸ کیلوگرم تریاک و ۱۶۶ کیلوگرم حشیش در بازرسی از وسایل نقلیه آنان کشف شد.

او با اشاره به قاطعیت و عزم جدی پلیس استان مرکزی در برخورد با قاچاقچیان و پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان‌های مرکزی کشور ادامه داد: افراد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.