فتح آبادی از تولید ۱۸ هزار ماسک بهداشتی توسط مددجویان کارآفرین کمیته امداد در تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فتح آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز به ملزومات بهداشتی، گفت: کارگاه‌های مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان تهران تولید ماسک بهداشتی را آغاز کردند.

وی ادامه داد: هم اکنون پنج کارگاه در شهر تهران اقدام به تولید ماسک‌های بهداشتی می‌کنند که روزانه ۱۸ هزار ماسک بهداشتی در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در حال رایزنی با سازمان بسیج اصناف برای فعالیت۲۴ کارگاه دیگر هستیم، تاکید کرد: اگر مواد اولیه از طرف سازمان بسیج اصناف تامین شود و کارگاه‌های دیگر شروع به فعالیت کنند، قطعا تولید ماسک افزایش چشمگیری خواهد داشت.

فتح آبادی تصریح کرد: مواد اولیه پنج کارگاهی که در حال فعالیت هستند توسط بسیج تهیه و در اختیار کارگاه‌ها قرار می‌گیرد و پس از تولید بسیج آن‌ها را دریافت و به وزارت بهداشت تحویل می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: در هر کارگاه حداقل ۱۵ نفر مشغول به کار هستند و تا هر زمانی که نیاز باشد این کارگاه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
اينطور كه شماها ميزنين آدم فكر ميكنه ماسك همه جا ريخته ولي اگه اينجوري بود كرونا تا حالا به تاريخ پيوسته بود
آخرین اخبار