مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اختصاص دو هتل در این استان برای گذراندن دوران نقاهت بیماران کرونا خبرداد.

اختصاص دو هتل در کرمان به مرکز قرنطینه بیماران کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر هتل آسمان آبی با ظرفیت ۸۸ تخت و هتل کرمان با ظرفیت ۸۳ تخت آماده پذیرش بیماران بهبود یافته کرونا هستند، گفت: این هتل‌ها به پیشنهاد مالکان آنها، در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار گرفته اند.

او در ادامه از بسیج تمامی امکانات تاسیسات گردشگری این استان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: تعامل و همکاری مطلوبی بین مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی صنعت گردشگری استان کرمان برای پیشگیری از شیوع این ویروس وجود دارد.

او با تاکید بر اینکه در حال حاضر کلیه اماکن موزه ای، اقامتگاه‌های بوم گردی، خانه‌های مسافر، مهمانسرا‌های ادارات دولتی و مراکز تفریحی و گردشگری استان کرمان تعطیل هستند، تصریح کرد: در شرایط فعلی این استان شرایط میزبانی از گردشگران را ندارد و به هم وطنان توصیه می‌شود سفر به دیار کریمان را به زمانی دیگر موکول کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار