رئیس کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد مقابله با کرونا در گیلان گفت: مردم نگران پیامک‌های دریافتی از بانک‌ها مبنی بر دیرکرد اقساط تسهیلات شان نباشند.

مردم نگران پیامک‌های دیرکرد اقساط بانک‌ها نباشندبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آرش فرزام صفت، رئیس کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد مقابله با کرونا در گیلان در گفتگوی خبری شبکه باران با اشاره به امهال اقساط تسهیلات بانکی گفت: بانک‌ها تا پایان فروردین سال ۹۹ از صدور هرگونه اخطاریه، اجراییه و به مزایده گذاشتن املاک خودداری می‌کنند.

او افزود: مردم نگران پیامک‌های دریافتی از سامانه هوشمند بانک‌ها مبنی بر دیرکرد اقساط تسهیلات شان نباشند.

رئیس کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد مقابله با کرونا در گیلان از فعالیت ۱۵ واحد تولید کالا‌های بهداشتی در این استان خبر داد و اظهار داشت: این واحد‌ها محلول و ژل‌های ضدعفونی، پد‌های الکلی و ماسک تولید می‌کنند.

فرزام صفت خاطرنشان کرد: پیش از این ۴ واحد تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در گیلان فعال بود که با شیوع ویروس کرونا تعداد این واحد‌ها به ۱۵ واحد افزایش یافته است.

او افزود: روزانه ۲۰۰ هزار قوطی محلول و ژل ضدعفونی کننده، ۵۰۰ هزار پد الکلی و ۵۰ هزار عدد ماسک در گیلان تولید می‌شود.

رئیس کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد مقابله با کرونا در گیلان با اشاره فعالیت یک کارخانه تولید الکل در لوشان با ظرفیت تولید روزانه حدود ۲۰ تن تصریح کرد: کمبود روزانه ۵ تا ۱۰ تن الکل در گیلان نیز با راه اندازی سامانه سراسری و ثبت درخواست واحد‌های تولیدی از استان‌های دیگر تامین شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: ویروس کرونا ، بانک ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.