معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه هرگونه تجمع در چهارشنبه آخرسال ممنوع است، گفت : امسال با توجه به بحث شیوع کرونا سخت گیری‌ها در این زمینه تشدید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه با اشاره به شیوع کرونا در سطح جامعه گفت : امسال شیوع این بیماری شرایط متفاوتی را رقم زده و همانگونه که مسئولان بهداشتی تاکید داشته و دارند مردم باید از تجمع خودداری کرده و در خانه‌های خود بمانند.

او گفت : هرسال تاکید بر برگزاری کوچه محور این مراسم بود و امسال تاکید بر برگزاری این مراسم در خانه‌های خود مردم است و هرگونه تجمع در این شب ممنوع خواهد بود.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به درگیری تمام نیرو‌های درمانی و امدادی در بحث مقابله با کرونا، از مردم خواست تا چهارشنبه سوری امسال بیش از هر زمان هوای نیرو‌های امدادی را داشته و از انجام کار‌های مخاطره آمیز اجتناب کنند.

آمویی گفت: بیمارستان سوختگی کرمانشاه درگیر بحث کرونا است و مصدومان سوختگی باید به بیمارستان امام خمینی (ره) اعزام شوند و در شرایطی که فشار مضاعف به سیستم درمان دربحث کرونا وارد است، می‌طلبد مردم بیشتر همکاری داشته و مراقبت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند.

او افزود: نیرو‌های آتشنشانی هم درگیر بحث گندزدایی هستند و از مردم خواهش داریم از پرتاب مواد آتش زا به سمت ساختما‌ها و درختان اجتناب کرده و بیشتر هوای نیرو‌های آتشنشان را در این شرایط داشته باشند.

آمویی با تاکید بر اینکه هیچ کس با شادی مردم مخالف نیست، گفت: تنها مخالفت ما با افرادی است که بخواهند مخل نظم و امنیت شده و با رفتار‌های مخاطره آمیز سلامت خود و دیگران را به خطر بیندازند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس با این افراد برخورد جدی داشته و با توجه به بحث شیوع کرونا، برخورد‌ها امسال با این دسته افراد تشدید خواهد شد.

او گفت: خودرو‌هایی هم که در این شب در شهر برای مردم مزاحمت ایجاد کنند، توقیف شده و تا پایان تعطیلات در توقیف می‌مانند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.