معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ۴ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی تحت پوشش این دانشگاه به علت عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر الهام بهره‌مند معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: از ابتدای طرح اجرای بسیج ملی کرونا به منظور بازدید‌های بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی در محیط کار و عدم توجه به تذکرات بازرسین بهداشت محیط این مراکز که شامل ۳ باب نانوایی و یک باب شیرینی فروشی پلمب و ۳ نانوایی دیگر قطع سهمیه آرد گردیدند.

او ضمن تقدیر از متصدیانی که نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: بازرسین بهداشت با بازرسی‌های شبانه روزی در صورت مواجهه با تخلف بهداشتی در اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با متخلفین به شدت برخورد خواهند نمود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با بیان اینکه متخلفین به مراجع قضایی معرفی شده اند، گفت: سلامت مردم سرلوحه نیرو‌های بهداشتی می‌باشد که امیدواریم با همکاری کلیه مسئولین محترم و مردم عزیز به این مهم دست یابیم.

او تصریح کرد: همشهریان گرانقدر به محض رؤیت هرگونه تخلف بهداشتی، موارد را بلافاصله به سامانه تلفنی ۱۹۰ اطلاع دهند تا موضوع در اسرع وقت و با حساسیت خاص رسیدگی شود.

انتهای پیام// د. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.