رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای جنوب استان از ضدعفونی کامیون‌های ورودی به پایانه بار جنوب استان بوسیله نیرو‌های اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان خبرداد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سجاد شهابی رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با هدف کاهش ورود ویروس کرونا به پایانه بار جیرفت به صورت روزانه کامیون‌های حمل و نقل که وارد پایانه بار جیرفت می‌شوند توسط کارواش برقی نصب شده در درب ورودی پایانه بار و توسط نیرو‌های فنی ضد عفونی می‌شوند.

او افزود: با توجه به افزایش حجم ورود و خروج روزانه کامیون‌ها برای دریافت بارنامه به پایانه بار جیرفت و استفاده از خدمات پایانه بار تشدید عملیات ضد عفونی در سه شیفت انجام می‌شود.

شهابی از تشکیل تیم‌های ضد عفونی کننده دستی پیاده، خودرویی و ثابت برای ضد عفونی محوطه داخلی پایانه بار، سرویس‌ها و شرکت‌ها خبر داد و افزود: در زمینه ضد عفونی داخل و بیرون کامیون‌ها هم جوانان تشکل‌های مردم نهاد با مجموعه این اداره کل همکاری دارند که این دغدغه مردمی قابل تقدیر و تحسین است.

او با اشاره به وجود ۸ مجتمع خدماتی رفاهی در محور‌های جنوب استان کرمان بیان داشت: با توجه به استفاده رانندگان و مسافران از خدمات این مجتمع‌ها به مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی تاکید شده است نسبت به نظافت روزانه این مکانها، ضد عفونی و ایجاد محیط مناسب برای شستشوی دست‌ها با مایع دست شویی اقدام کنند.

شهابی از رصد و بازرسی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد و گفت: با توجه به شرایط موجود و انتقال این ویروس هیچ گونه توجیهی نسبت به شرایط بهداشتی نامطلوب در مجتمع‌های بین راهی قابل پذیرش نیست و در صورت رعایت نشدن شرایط بهداشتی نسبت به جریمه و قطع خدمات این مجتمع‌ها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار