استاندار کرمانشاه با بیان اینکه چهار روز آینده تمام جمعیت استان زیرپوشش طرح غربالگری کرونا قرار می‌گیرند، گفت : تاکنون ۸۴۰ هزار کرمانشاهی در این طرح شرکت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : از مردم فهیم، همراه و همدل استان کرمانشاه و مشارکت گسترده در انجام اقدامات پیشگیرانه قدردانی می‌کنم.

او با بیان اینکه طرح غربالگری براساس فرمایش مقام معظم رهبری طرحی کارآمد است، گفت : ٨٤٠ هزار نفر از جمعیت استان تاکنون با روش خوداظهاری و تماس تلفنی پوشش داده شده اند.

استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه ٨٠٠ واحد و خانه بهداشت برای ارایه خدمات به مردم در نظرگرفته شده است، گفت: سه هزار نفر پرسنل در قالب کادر بهداشتی و درمانی در سه شیفت مشغول ارایه خدمات به مردم هستند و تفاهم نامه‌ای با بسیج برای تأمین ١٦ هزار نفر نیروی کمکی منعقد شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: با روندی که در استان داریم تا چهار روز دیگر تمام شهرستان‌های استان زیرپوشش طرح غربالگری قرار خواهند گرفت.

بازوند گفت: با اجرای طرح غربالگری تعداد مراجعین به بیمارستان‌ها بسیار کمتر شده است و اجرای این طرح در کشور گام بسیار مثبتی در راستای مقابله با ویروس کرونا است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.