شهردار مهریز گفت: برگزاری تجمع‌ها و جشن‌های چهارشنبه سوری موجب شعله‌ور شدن ویروس کرونا می‌شود بر این اساس خانواده‌ها باید همچنان در خانه بمانند.

 امیرحمزه زارعزاده شهردار مهریز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در آستانه چهارشنبه آخر سال و تاکید بر سلامت مردم، گفت: برگزاری تجمع‌ها و جشن‌های چهارشنبه سوری موجب شیوع بیشتر بیماری کرونا و شعله‌ور شدن این ویروس می‌شود بر این اساس خانواده ها باید همچنان در خانه بمانند.

او با اشاره به اینکه برگزاری هر نوع برنامه فرهنگی و اجتماعی تا اطلاع ثانوی متوقف شده است، افزود: بر اساس اعلام پزشکان، تراکم و تجمع مردم موجب گسترش و شیوع بیماری کرونا می‌شود و بسیار خطرآفرین است، بر این اساس برگزاری مراسم‌های چهارشنبه سوری همان چیزی است که ویروس کرونا به دنبال آن است.

زارعزاده  ادامه داد: تکثیر بیماری کرونا بیشتر در اجتماعات ممکن می‌شود و ویروس کرونا میزبان خود را می‌یابد، بر این اساس همشهریان از برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های چهارشنبه آخر سال صرف نظر کنند تا ضمن کاهش تلفات جانی از شیوع بیماری کرونا نیز ممانعت شود.

شهردار مهریز تاکید کرد: پزشکان و کادر درمانی مهریز به علت شیوع بیماری کرونا به شدت درگیر پیشگیری و مقابله با این بیماری هستند و مردم نیز با رعایت نکردن مسائل ایمنی و برگزاری مراسم‌های چهارشنبه سوری موجبات زحمت بیشتر و افزایش بار کاری پزشکان، پرستاران و کادر درمانی استان نشوند.

شهردار مهریز گفت: همه تلاش می‌کنند با گسستن زنجیره انتقال، باری از دوش پزشکان و پرستاران بردارند، بنابراین با برپا نکردن مراسم‌های چهارشنبه آخر سال مصدوم یا جان باخته نخواهیم داشت و به کاهش کار کادر درمان کمک می‌کنیم.

زارعزاده گفت: برای شکست کرونا نیاز به همکاری همه جانبه مردم است و بدون مشارکت و همکاری شهروندان تلاش‌ها نتیجه‌ای نخواهد داشت.

او تصریح کرد: توصیه‌ها را برای حفظ سلامتی خود، اعضای خانواده، اطرافیان و مردم جامعه جدی بگیریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار