رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: تامین سلامت نقل و انتقال کالاها در مقابل ویروس کرونا ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،محسن یازرلو رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: رانندگان کامیون‌های حمل بار در این ایام توجه داشته باشند که محیط کاری آن‌ها محدود است و فقط رانندگان و همکاران آنان اجازه تردد در آن مکان‌ها را دارند و با اقدامات ساده و رعایت بهداشت فردی می‌توانند با خیال راحت به ماموریت هایشان ادامه دهند.

او به رانندگان توصیه کرد: بنابر ابلاغ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و برای حفظ سلامت خود و کالا‌ها در در طول سفر از آب و غذای بسته بندی و ملافه، پتو، مهر و سجاده شخصی استفاده کرده و صابون و مایع ضدعفونی کننده دست همراه داشته باشند.

یازرلوافزود: قبل و بعد از هر سفر لازم است که سطوح داخل کابین، داشبورد، فرمان، سردنده و دستگیره‌های ناوگان ضدعفونی شوند.

وی با تاکید رعایت توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از تجمع رانندگان افزود: تا اطلاع بعدی سوختگیری برای کامیون‌ها توسط متصدیان جایگاه‌ها انجام و برای تضمین سلامت شما عزیزان چندین عملیات بهداشتی پیشگیرانه در پایانه‌های بار انجام می‌شود.

یازرلو افزود: تعدادی از این عملیات پیشگیرانه، مانند طرح ثبت اثر انگشت در نوبت مجازی اعلان بار و تمامی مراحل دریافت بار تا اطلاع ثانوی و جلوگیری از ورود افراد متفرقه غیر از رانندگان به سالن‌های اعلان بار متوقف می‌شود.

او با بیان اینکه سالن‌های اعلان بار و مراکز تجمع رانندگان و سرویس‌های بهداشتی مرتب ضدعفونی می‌شود، گفت: تا جای ممکن بار‌های قابل ارائه، خارج از سالن‌های بار، تحویل، تا تردد در سالن‌ها به حداقل برسد.

یازرلو افزود: همچنین در پایانه‌های حمل بار، فضایی برای ماموران بهداشت پیش بینی شده تا همه از نظر سلامتی کنترل شوند.

در استان گلستان ۱۱ هزار و ۹۴۷ راننده با ۹ هزار و ۲۴۲ ناوگان و تحت پوشش ۷۹ شرکت و ۳ انجمن صنفی کارفرمایی کار جابه جایی کالا‌ها را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.