شما می‌توانید رویداد‌ها و آمار مصدومان و فوتی‌های چهارشنبه سوری سال ۹۸ را در این گزارش خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید رویداد‌های چهارشنبه سوری سال ۹۸ را در این گزارش خبری بخوانید.

چهارشنبه سوری امسال در دل بحران کروناست و توصیه می شود که این روز را در خانه بمانیم.

 

۷۵۱ مصدوم و ۲ فوتی در چهارشنبه سوری

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌هایی که از EOC دریافت شده است، حوادث چهارشنبه سوری امسال تا ساعت ۲۳:۴۵  امروز ۷۵۱ مصدوم (۶۱۲ مردو ۱۳۹ خانم)  بر جای گذاشته است.

او با بیان اینکه این آمار در سطح کشور است، گفت:  متاسفانه علیرغم تمام توصیه‌ها تا کنون ۷۵۱ نفر مصدوم و از این تعداد ۵۲۰ نفر درمان و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: ۳۹ نفر دچار نقص عضو و ۲۲۰ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شدند و ۲ نفر (مرد  ۲۳ ساله  از اسلامشهر) - (مرد  ۲۰ ساله از تهران) جان خود را از دست داده اند.

خالدی یادآوری کرد: بیشترین مصدوم ها مربوط به بیشترین مصدوم در استان‌های تهران با ۱۹۰، آذربایجان غربی با ۹۳ و آذربایجان شرقی با ۸۲ نفر مصدوم است.

۴ سال پیش
۶۰۳ مصدوم و ۲ فوتی در چهارشنبه سوری
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌هایی که از EOC دریافت شده است، حوادث چهارشنبه سوری امسال تا ساعت ۲۳:۱۵ امروز ۶۰۳ مصدوم (۴۹۴ مردو ۱۰۹ خانم) بر جای گذاشته است.

او با بیان اینکه این آمار در سطح کشور است، گفت:  متاسفانه علیرغم تمام توصیه‌ها تا کنون ۶۰۳ نفر مصدوم و از این تعداد ۳۹۹ نفر درمان و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: ۳۲ نفر دچار نقص عضو و ۱۸۳ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شدند و ۲ نفر (مرد  ۲۳ ساله  از اسلامشهر) - (مرد  ۲۰ ساله از تهران) جان خود را از دست داده اند.

خالدی یادآوری کرد: بیشترین مصدوم ها مربوط به بیشترین مصدوم در استان‌های: تهران با ۱۵۰، آذربایجان شرقی با ۷۱ و آذربایجان غربی با ۶۷ مصدوم است.

۴ سال پیش
۴۷۰ مصدوم و ۲ فوتی در چهارشنبه سوری

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌هایی که از EOC دریافت شده است، حوادث چهارشنبه سوری امسال تا ساعت ۲۲:۱۵ امروز ۴۷۰ مصدوم (۳۸۹ مردو ۸۱ خانم) بر جای گذاشته است.

او با بیان اینکه این آمار در سطح کشور است، گفت:  متاسفانه علیرغم تمام توصیه‌ها تا کنون ۴۷۰ نفر مصدوم و از این تعداد ۳۰۴ نفر درمان و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: ۲۵ نفر دچار نقص عضو و ۱۲۳ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شدند و ۲ نفر (مرد  ۲۳ ساله  از اسلامشهر) - (مرد  ۲۰ ساله از تهران) جان خود را از دست داده اند.

خالدی یادآوری کرد: بیشترین مصدوم ها مربوط به استان‌های تهران با ۱۱۶، آذربایجان غربی با ۵۴ و آذربایجان شرقی با ۴۶ مصدوم است.

۴ سال پیش
۳۳۰ مصدوم و ۲ فوتی در حوادث چهارشنبه سوری
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌هایی که از EOC دریافت شده است، حوادث چهارشنبه سوری امسال تا ساعت ۲۱:۴۵ امروز ۳۳۰ مصدوم (۲۶۶ مردو ۶۴ خانم) بر جای گذاشته است.

او با بیان اینکه این آمار در سطح کشور است، گفت:  متاسفانه علیرغم تمام توصیه‌ها تا کنون ۱۹۶ مصدوم و از این تعداد ۱۹۶ نفر درمان و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: ۲۱ نفر دچار نقص عضو و ۹۰  نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شدند و ۲ نفر (مرد  ۲۳ ساله  از اسلامشهر) - (مرد  ۲۰ ساله از تهران) جان خود را از دست داده اند.

خالدی یادآوری کرد: بیشترین مصدوم ها مربوط به استان‌های تهران با ۷۱، آذربایجان شرقی با ۳۲ و کرمانشاه با ۲۹ مصدوم است.

۴ سال پیش
۲۵۸ مصدوم و ۲ فوتی در حوادث چهارشنبه سوری

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌هایی که از EOC دریافت شده است، حوادث چهارشنبه سوری امسال تا ساعت ۲۱:۱۵ امروز ۲۵۸ مصدوم (۲۱۶ مردو ۴۲ خانم) بر جای گذاشته است.

او با بیان اینکه این آمار در سطح کشور است، گفت:  متاسفانه علیرغم تمام توصیه‌ها تا کنون ۲۵۸ نفر مصدوم و از این تعداد ۱۵۴ نفر درمان و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: ۱۸ نفر دچار نقص عضو و ۶۳ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شدند و ۲ نفر (مرد  ۲۳ ساله  از اسلامشهر) - (مرد  ۲۰ ساله از تهران) جان خود را از دست داده اند.

خالدی یادآوری کرد: بیشترین مصدوم ها مربوط به استان‌های تهران با ۵۶، آذربایجان شرقی با ۲۵ و کرمانشاه با ۲۱ مصدوم است.

۴ سال پیش
۱۸۷ مصدوم و ۲ فوتی در حوادث چهارشنبه سوری

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌هایی که از EOC دریافت شده است، حوادث چهارشنبه سوری امسال تا ساعت ۲۰:۴۵ امروز ۱۸۷ مصدوم (۱۵۹ مرد و ۲۸ خانم) بر جای گذاشته است.

او با بیان اینکه این آمار در سطح کشور است، گفت:  متاسفانه علیرغم تمام توصیه‌ها تا کنون ۱۸۷ نفر مصدوم و از این تعداد ۱۰۱ نفر درمان و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: ۱۵ نفر دچار نقص عضو و ۴۲ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شدند و ۲ نفر (مرد  ۲۳ ساله  از اسلامشهر) - (مرد  ۲۰ ساله از تهران) جان خود را از دست داده اند.

خالدی یادآوری کرد: بیشترین مصدوم ها مربوط به استان‌های تهران با ۳۴، آذربایجان شرقی با ۱۹ و آذربایجان غربی با ۱۵ نفر مصدوم است.

۴ سال پیش
۱۴۰ مصدوم و یک فوتی در حوادث چهارشنبه سوری

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌هایی که از EOC دریافت شده است، حوادث چهارشنبه سوری امسال تا ساعت ۲۰:۱۵ امروز ۱۴۰ مصدوم بر جای گذاشته است.

او با بیان اینکه این آمار در سطح کشور است، گفت: متاسفانه علیرغم تمام توصیه‌ها تا کنون ۱۴۰ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۵۹ نفر از آنها درمان و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: ۱۲ نفر دچار نقص عضو و ۲۷ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شدند و یک نفر جان خود را از دست داده است.

خالدی یادآوری کرد: بیشترین مصدوم ها مربوط به استان‌های تهران با ۲۰، کردستان با ۱۷ و آذربایجان غربی با ۱۴ مصدوم است.

۴ سال پیش
مصدومیت ۸۶ نفر در حوادث چهارشنبه سوری

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌هایی که از EOC دریافت شده است، حوادث چهارشنبه سوری سال جاری تا ساعت ۱۹:۳۰ روز جاری ۸۶ مصدوم بر جای گذاشته است.

او با بیان اینکه این آمار در سطح کشور است، گفت: متاسفانه علیرغم تمام توصیه‌ها تا کنون ۸۶ تن مصدوم شدند که از این تعداد ۳۴ نفر از آن‌ها درمان و ترخیص شده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: ۱۰ نفر دچار نقص عضو و ۱۵ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب شدند.

 

۴ سال پیش
یک فوتی و ۱۲ مصدوم حوادث چهارشنبه سوری تهران

پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌هایی که از EOC دریافت شده است، حوادث چهارشنبه سوری سال جاری تا ساعت ۱۹:۳۰ روز جاری ۱۳ مصدوم (۱۲ آقا و یک خانم) بر جای گذاشته است.

او گفت: متاسفانه علیرغم تمام توصیه‌ها تاکنون ۱۳ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۲ نفر در محل درمان و ۱۲ نفر به بیمارستان منتقل شده اند و یک نفر جان خود را از دست داده است.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: ۷ مصدوم به بیمارستان مطهری، ۲ مصدوم به بیمارستان فارابی و یک مصدوم به بیمارستان حضرت رسول منتقل شده اند.

۴ سال پیش
آمار مصدومان چهارشنبه سوری بیمارستان مطهری
مصطفی ده مرده ای رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان با اشاره به آمار حوادث چهارشنبه سوری سال ۹۸ اظهار کرد: از امروز صبح تاکنون ۱۰ مصدوم مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری به بیمارستان مطهری مراجعه کرده اند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی بیمارستان شهید مطهری ادامه داد:  از ۱۰ مصدوم چهارشنبه سوری تاکنون  ۳ نفر سرپایی درمان و ۶ نفر بستری شدند و یک جوان ۲۰ ساله به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

۴ سال پیش
آمار مصدومان چهارشنبه سوری

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: حوادث چهارشنبه سوری امسال تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز، ۵۴ مصدوم (۵۱ مرد و ۳ خانم) بر جای گذاشته است.

سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: از ۵۴ مصدوم، ۲۰ نفر درمان و ترخیص، ۸ نفر دچار نقص عضو و ۱۱ نفر دچار آسیب چشمی شدند.

خالدی یادآوری کرد: بیشترین مصدوم ها مربوط به استان‌های تهران و کردستان  است و هر کدام از این دو استان ۵ مصدوم مربوط به چهارشنبه سوری داشتند.

۴ سال پیش
آمار مصدومان چهارشنبه سوری بیمارستان مطهری
مصطفی ده مرده ای رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان با اشاره به آمار حوادث چهارشنبه سوری سال ۹۸ اظهار کرد: از امروز صبح تاکنون ۶ مصدوم مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری به بیمارستان مطهری مراجعه کرده اند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی بیمارستان شهید مطهری ادامه داد:  از ۶  مصدوم چهارشنبه سوری تاکنون  ۳ نفر سرپایی درمان و ۳ نفر بستری شدند.

آمار مصدومان چهارشنبه سوری ۹۸

 

۴ سال پیش
آمار مصدومان چهارشنبه سوری

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: حوادث چهارشنبه سوری امسال تا ساعت ۱۷:۳۰ امروز، ۳۵ مصدوم بر جای گذاشته است.

سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: از ۳۵ مصدوم، ۱۲ نفر نفر درمان و ترخیص، ۷ نفر دچار نقص عضو و ۵ نفر دچار آسیب چشمی شدند.

خالدی یادآوری کرد: بیشترین مصدوم ها مربوط به استان‌های خراسان رضوی، سمنان و کردستان  است و هر کدام از این سه استان ۴  مصدوم مربوط به چهرشنبه سوری داشتند.

۴ سال پیش
آمار مصدومان چهارشنبه سوری

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: حوادث چهارشنبه سوری امسال تا ساعت ۱۷:۰۰ امروز، ۳۱ مصدوم بر جای گذاشته است.

سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: از ۳۱ مصدوم، ۱۲ نفر نفر درمان و ترخیص، ۷ نفر دچار نقص عضو و ۴ نفر دچار آسیب چشمی شدند.

۴ سال پیش
آمار مصدومان چهارشنبه سوری

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: حوادث چهارشنبه سوری امسال تا ساعت ۱۴:۴۵ امروز، ۱۸ مصدوم بر جای گذاشته است.

سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: از ۱۸ مصدوم، ۵ نفر درمان و ترخیص شدند.

۴ سال پیش
آمار مصدومان چهارشنبه سوری ۹۸

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: تاکنون ۶ مصدوم چهارشنبه سوری داشتیم که ۲ نفر درمان و ترخیص شدند.

۴ سال پیش
سوختگی هنگام ضدعفونی دست با الکل

مصطفی ده مرده ای رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی بیمارستان شهید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان ضمن هشدار هنگام ضدعفونی دست ها با الکل و محلول های الکلی گفت: امروز چندین مورد مراجعه به بیمارستان داشتیم که در هنگام ضدعفونی دست ها فرد در مجاورت آتش بوده و دچار سوختگی شده است.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی بیمارستان شهید مطهری ادامه داد: مردم در هنگام ضدعفونی دست ها با الکل و مواد الکلی احتیاط  کنند تا در  مجاورت آتش نباشند.

۴ سال پیش
آمار مصدومان چهارشنبه سوری ۹۸ از اول اسفند تاکنون

مصطفی ده مرده ای رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان با اشاره به آمار حوادث چهارشنبه سوری سال ۹۸ اظهار کرد: از اول اسفند تاکنون  ۱۵ نفر مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری به بیمارستان مطهری مراجعه کرده اند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی بیمارستان شهید مطهری ادامه داد:  از ۱۵ مصدوم چهارشنبه سوری تاکنون ۹ نفر سرپایی درمان و ۶ نفر بستری شدند.

۴ سال پیش

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۴:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
بخدا خسته شدیم، بریدیم از بس این آدمها رو ارشاد کردیم،چقد بگیم این کارونکن!!! کم ازدست این کرونای لعنتی
داریم میکشیم، حالا اینم اضافه شد،چرا فکر نمیکنید بابت کارایی که انجام میدهد!!! همون بهتر که مثل،،،،،،، بمیرید، وجود شماها چهره ایران عزیز رو خراب میکنه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام آمار لحظه به لحظه فقط گزارش آقای فردوسی پور یا جناب خیابانی رو کم داره بعیده از شما نکنید مردم شوکه میشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اینجور آدما روباید برد توی بیمارستانی که کرونایی ها هستند تا کرونا بگیرن اینا با نفهمیدن هاشون برای جون خودشوت ارزش قائل نیستند چه برسه به دیگرانواقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
چشم سفیدهای بیعقل!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
یک عده نادان هر سال عید مردم رو تبدیل به عزا میکنند . چرا نباید جلوی اینا گرفته بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
یک عده نادان هر سال عید مردم رو تبدیل به عزا میکنند . چرا نباید جلوی اینا گرفته بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
حالا حساب کنین اییییییییییین همه میگن آقا ، خانم ، اخوی ، برادر ، خواهر ووو بمونین خونه تا زنجیره ی کرونا شکسته بشه فایده ای نداره وقتی کلان شهر ها مراعات نکنن شهرستان های کوچک 100درصد هم مراعات کنن باز دوباره شیوع پیدا میکنه ... حساب کنین قیامت قلابی بشه ، جدال چقد یار جمع میکنه چرا چون از الانمون معلومه که اصلا گوش به حرف حق نمیدیم پس پیامبران و امامان اون زمان چه عذابی از مردم دوران خودشون کشیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
همش دارن میگن تو خونه نمونین.واقعا متاسفم.کرونا نکشه مردممونو.خوردن الکل و ترقه بازی میکشه...
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۴۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام
در برملا کردن نقشه های مخالفان اسلام و انقلاب دست خدا یارتان باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اصلاً دلم براشون نمی سوزه
خودکرده را تدبیر نیست
باید مجازات هم بشوند
تولید صداهای مهیب کردند اینها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
حقشونه اصلا به فکر پرستارا ،دکترا،ماموران اتش نشان و نیروی انتظامی و....نیستند باید از مداوای اینا خودداری کنن داخل بیمارستان راهشون ندن تا بمیرن
آسایش همه رو گرفتن اون موقع که نارنجک پرتاپ می کنن باید فکر می کردن که نکردن
از بیمارستان بندازین بیرون
اینا بی پدر و مادرن اگه داشتن جلو بچه هاشونو میگرفتن نه اینکه شریک بشن باهاشون حقشونه هر چی سرشون اومده
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۰۸:۱۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
به جهنمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خدا عقل شعور را به انسان داده اما متاسفانه بعضیها ازش استفاده نمیکنند پس وقتی عقل نباشه جان در عذاب هست خب اگر میخواهید سنت چهار شنبه سوری را اجرا کنید دوتکه چوب کوچیک اتش در ست کنید از روش بپرید نه مثل صحنه جنگ هر مواد منفجره ای دست تون اومد منفجر کنید عقل هم خوب چیزی هست که بعضیها از کنارش رد شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خدا عقل شعور را به انسان داده اما متاسفانه بعضیها ازش استفاده نمیکنند پس وقتی عقل نباشه جان در عذاب هست خب اگر میخواهید سنت چهار شنبه سوری را اجرا کنید دوتکه چوب کوچیک اتش در ست کنید از روش بپرید نه مثل صحنه جنگ هر مواد منفجره ای دست تون اومد منفجر کنید عقل هم خوب چیزی هست که بعضیها از کنارش رد شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
بیمارستانا پذیرششون نکنن.آدم بی عقل لیاقت زنده موندن نداره
Germany
ناشناس
۰۷:۰۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
چقدر نفهمن بعضیا
Iran (Islamic Republic of)
شهروند ایرانی
۰۶:۵۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
شرم آوره در این شرایط با سر و صدا مثلا جشن بگیرند بعد به خودشون و دیگران آسیب بزنند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
reezaa
۰۶:۴۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
آقا مگه نگفتن تو خونه بمونین.
هیچ درمانی به اینها ارائه ندین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۲۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خود کرده را تدبیر نیست.
Spain
پژمان تورک
۰۳:۳۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
لطفا بیمارستان را ازوجود این اشخاص بی مسئولیت خالی کنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۲:۵۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
میگن کرونا امشب از ترسش فرار کرد از ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
به جهنم که مصدوم شدن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۱:۵۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
آخه نفهمی تاکی؟
Germany
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام چرا قانونی برا ی منع این رسم جاهلانه و پرخطر نمی ذارن تا کی ما باید شاهد این حوادث نا خوشایند تحت عنوان آیین باستان باشیم. کدام عقل سلیم میگه هر رسمی در گذشتگان ما بوده حتما باید ارج نهاد. این رسم پر خطر از کرونا هم بد تره کرونا فقط یه بیماری جسمیه اما اجرای این رسم غیر معقول نشان از یک بیماری و ضعف روحیه که به جسم هم آسیب فراوان میرسونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
عجب ملت ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
واقعا به چه قیمتی!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خدا نگذره ازونایی که به هشدارها توجه نمیکنن و آرامش مردمو بهم میزنن با این رسم مزخرف
Germany
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
آخه چرا !!!!!!
باید باشه؟
در این روزهای سخت و نفسگیر فکری هم به کسانی که دوستتان دارند بکنید.✌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
عقل که نیست جان در عذابه تو این شرایط که جامعه با این بحران درگیری بعضی افراد با بی فکری باعث خسارت جانی مالی به خود ودیگران شده واقعا جای تاسف قانون باید با شدت با این افراد برخورد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
خدایا اون فوتی ها 20 ساله بودن، تازه اول زندگیشون بود. واقعا از ته قلبم متاسفم و دلم برای مادرش میسوزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
عقل در جان نباشد جان در عذاب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
عقل در جان نباشد جان در عذاب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
آیا قابل دلسوزی هست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی شریعتی
۰۰:۲۹ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
ای خدا اخه تو کرونا این کارارو میکنید
شب عید خونوادهاتونو بدبخت میکنید نکنید
Iran (Islamic Republic of)
پری از شیراز
۰۰:۲۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
ساعت 12 نیمه شب است کوچه ما یک میدان جنگ تمام عیار است از بس صدای بمب و نارنجک می آید نمیشه خوابید کسی هم جرأت نمی کند اعتراض کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
وجدانن أينا جدي هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
چه فکری دارید که به خودتون هم رحم نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
دلیلش مشخصه ...
همیشه وقتی میخوان در مورد بدی ها صحبت کنن میگن یه عده خیلی کم هستن که ... یه عده تماشاگرنما هستن که ... متاسفانه هموطنان عزیز متوجه نشدن که ...
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۰:۰۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام
آیا واقعا اینها روانی نیستن...
در این ایام پرتلاطم چرا برکشور فشار مضاعف میارن
تاکی قوانین باید شل باشه و مردم از دست یه عده در اذیت و آزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
این پسر چرا مثل حاجی فیروزه بشش آمده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
اخه‌چرا‌کسی‌حرف‌گوش‌نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
مثل اینکه توی هر شرایطی هم که باشه بعضیا کلشون خیلی باد داره.گوششون به حرف و اینا بدهکار نیس.اصلن میخوان همه چیو حتی اگه ضرر باشه تجربه کنن.هوف از دست چنین ادمایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
به درک امیدوارم فقط انهایی که ترقه بازی کرده اند آسیب دیده باشند نه رهگذران بدبخت
-
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
اینترنت شما هم ملی شده ؟؟؟
اصفهان adsl فعلا که ملی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
چه خبر خوبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
81 خانم!!!!!
خدایا عقل بده
تو این کرونا،چهارشنبه سوری چه معنی میده
بعضی‌ها چقدر خودخواه ن،
دلشون برای پدرمادر خودشون هم نميسوزه،چه برسه یه دکتر و پرستار!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
نرود میخ اهنین در سنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
ازماست که برماست
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
۲۳:۳۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
اين همه گفته شد در خانه بمانيد باز هم شرارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
به اینا چی میشه گفت ،من ساکن اسلامشهرم ،نمیدونم چرا نیروهای انتظامی نبودن ،امروز انگار تو منطقه جنگی بودیم باید یه فکر اساسی بشه تو اینهمه گرفتاری وذهن مشوش این اوباش قوز بالاقوزن
Iran (Islamic Republic of)
ینفر
۲۳:۲۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
کاش میدانستند نه آتش و نه کرونا شوخی نیستنتد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
نویسنده عزیز متن، لطفا سال داخل متن خبر رو از ۹۷ به ۹۸ تغییر بده...
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۳:۱۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
یا حسین چرا آخه
چتونه ها چرا نمیفهمید دلتوت برا مادرتون بسوزه ای خدا
عقل ندارید واقعا
United States of America
محمد
۲۳:۱۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
یعنی واقعا حقشونه
Germany
یاسین
۲۳:۰۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
حقشونه
عیدشون ک به فنا برع ادم میشن
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۲۳:۰۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خب واقعا چه اجباری دارن به این کار .حالا چند نفر رو دیدن شیر شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
تو این وضعیت کرونا همینو دیگه کم داشتیم.واقعاً بعضی ها انگار عقل ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خوبشون شد
Iran (Islamic Republic of)
Fateme
۲۲:۵۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
حماقت هم حدی داره
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۲:۴۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
حقشان است .چون نادان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
هرساله خیلی از هموطنان بخاطر این رسم مسخره جونشونو از دست میدن کی میخاد این رفتارها درست بشه چرا بعضیها به خودشون نمیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعا چرا بعضی ها نمی توانند تفکر کنن چرا اینقدر نادان هستند با وضعبت کرونایی کشور این دیگه چکاری هست خدایا به تمام نادانهایی که عقل دارند ولی تفکر ندارند عنایتی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
تا عقل نباشد جان در عذاب است چرا
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۲:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
حالا خوبه چند ساله که دارن مسئولین هشدار و اخطار میدن اینم نوعی خودکشی حساب میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
متوجه نمی شوندولی خیلی خیلی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینهاراعوضدرمان بایدبفرستندته دریابرای کوسها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
به درک
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۲:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
من نمیفهمم این آدما رو الان 15 روزه تو قرنطینه هستیم خانوادگی با اینکه مغازه دارم قید پول زدم به خاطر جان خانوادم ، اینا آدم هستن اصلا جایی برای غصه خوردن برای این افراد هست؟ من که از این آمار مصدومین ناراحت نشدم باقی رو نمیدونم
France
حامد
۲۲:۱۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خب دیگه این چهارشنبه سوری امشب کشته دادبیماری کروناداد بااین که همه کفتن گوش نکردن حال تا تابستان کروناادامه دارشد حالشو ببرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
متأسفم ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
این روزها که عزیزان و هموطنانمان در بیمارستانها با مریضی دسته و پنجه نرم میکنند ، و مظلومانه آسمانی میشن و غریبانه دفن میگردند ، و واقعا دلمان غمگینه ، بعضی ها شادی میکنن و.... . باعث شرمندگی میشن .
ما هم مثل خانواده های عزادار در این غم بزرگ عزاداریم ، کی میخواهیم این چیزها را بفهمیم نمیدانم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
لطفت بزارید بمیرند اینها نفهمن اینهمه خواهش تمنا کردن این مسئولین ولی باز کار خودشونو کردن اونم تو این شرایط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
با این اوصاف فقط قرنطینه نظامی جوابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خدایا آدم چی بگه!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
هر چقدر میگن رعایت کنید، فایده نداره . این دیگه ترقه بازی نیست. رسما ترکاندن بمبه. همین امشب چند تا از این بمبها رو به در خانه ما زدند. الان هم هممون تو خانه پناه گرفتیم. قانون کجاست. مجری هایقانون چه کار می کنند‌. با خواهش و التماس چیزی درست نمیشه. ما حقمان را میخوایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
قرار بود بیشتر از این پرستاران فداکار و پزشکان متعهد کشورمان اذیت نشوند ولی کو گوش شنوا،
شعور هم خوب چیزیه که بعضی ها ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
وای تو این وضع کرونا رفتن چهر شنبه سوری بایدم بسوزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعا متاسفم یه عده هیچ رقم نمیخوان متوجه بشن. الان تو این اوضاع پزشکان و پرستاران ما حسابی خسته ن اونوقت اینا هنوز حالیشون نیست و درک درستی از وضعیت موجود ندارند
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۲۱:۵۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
حقشون بهشون رسیدگی نکنند تا درس عبرتی بشه برای بقیه اخه یخورده بفهمید این پرستارا خودشون الان گرفتار کورونا هستن حالا کارشون رو زیاد کنید هی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
متاسفم برای مردم کشورم.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
جمع نبند تو هم جز همین مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
وقتی سطح شعور یک نفر اونقدر پایین هست که نمی تونه این موقعیتهای بحرانی رو درک کنه همون بهتر که بمیره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
آن کس که نداند و .......
نمی‌فهمم آدمارو دیگه ....
Germany
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
عجب!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعا متاسفم برای اقشاری از ملت!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خدا وکیلی کاری ندارم این دوستان جووننو نمی تونم تو قرنطینه دووم بیارن ولی خب دیگه اینجورشم قابل درک برای من یکی نیستش آخه....
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۴۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
بنده خدا اون اشخاصی که بی گناه بون و رهگزر بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
تاسف اوره...با اینکه میدونن خطر داره, و این همه میبینن ,میشنون اما باز..........
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۱:۴۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعا بعضی ها حقشونه کرونا بگیرن کی میره بیرون تو این وضعیت
Iran (Islamic Republic of)
س
۲۱:۳۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
ببخشید دارم اینارو میگم ولی اینا بی عقل ترین آدم های روی زمین هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
وااااای خدا تو چه صبری داری از این بشر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعا بی فرهنگین حقتون همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
چه آدمایی اصلا فکرش نمیکردم تو این دوره زمونه کسی حماقت کنه!!!
اینا مگه شعور و عقل ندارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
یک عده آدم نادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
به درک
هربلایی سرشون بیاد از بی عقلی خودشونه
این همه تذکر و هشدار کو گوش شنوا
هم خودشونو بد بخت میکنن هم خانواده بیچارشون
فقط انشاالله برای اطرافیان بی گناه حادثه ای پیش نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
خدایا بدهدعقل. بدجور تو این مملکت داره نایاب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
بهتره بگیم واقعا بعضیا نادانن اینا هم که اینجوری شدن ب درک وقتی عقل ندارن باید تاوانشم بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعاتاسف میخورم ازاینکه مسئولین تواین شرایط کرانا چقدرمیگن ولی متاسفانه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
ایشالا همشون بمیرن, که با ابله بازی همه را زجر میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
الان با اینا باید چکار کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
چرک نویس
۲۱:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
اینارو قبول نکنید تا بمیرن اینها جهلشون باعث نابودی دیگران هم میشه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۱:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
دیوانه به اینها میگند نه انهایی که برای امام حسین ع عزاداری میکنند انهانه دنیارادارند نه اخرت را
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
بدترین و تنها دردی که درمان نداره حماقته
۱۲