مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اردبیل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا پیشنهاد ما خودداری شهروندان از حضور در آرامستان‌های سطح شهر اردبیل است.

حجت الاسلام عسگری، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، پیشنهاد ما خودداری شهروندان از حضور در آرامستان‌ها به مناسبت پنجشنبه آخر سال در سطح شهر اردبیل است.

او افزود: با اشاره به استقبال شهروندان اردبیلی از زیارت اهل قبور در پنج‌شنبه آخر سال گفت: از شهروندان اردبیلی درخواست می‌کنم در روز‌های پنج‌شنبه آخر سال و روز‌های آغازین سال جدید برای زیارت اهل قبور به آرامستان‌ها نروند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اردبیل با بیان اینکه کروناویروس یک بیماری موذی و جدی است به‌طوری که هر فردی که به این بیماری مبتلا شود یا در دوره کمون باشد در هر لحظه می‌تواند یک تا سه نفر را مبتلا کند، تصریح کرد: حالا تصور کنید یک فردی که نمی‌داند مبتلا به ویروس کرونا شده است به چه میزان می‌تواند افراد دیگر را آلوده کند و این زنجیره ابتلا به صورت تصاعدی ادامه خواهد داشت.

عسگری با اشاره به اینکه روزانه تمامی تجهیزات و بخش‌های مختلف از جمله غسالخانه، سالن‌های تدفین و انتظار شست و شو و ضدعفونی می‌شوند، افزود: آموزش‌های لازم در این رابطه به تمامی کارکنان شاغل در این سازمان داده شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.