سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلا ۲۵ نفر دیگر در استان خوزستان به ویروس کرونا خبر داد.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهوازدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در استان خوزستان به ثبت رسید ه است.

او افزود: از این تعداد مبتلای جدید، ۸ مورد در اهواز، ۵ مورد در آبادان، ۳ مورد در دزفول، ماهشهر ۲ مورد، ایذه ۳ مورد و شهرستان‌های خرمشهر، شوش و باوی و رامهرمز هر کدام یک مورد و جمع کل مبتلایان ۳۳۱ نفر در استان خوزستان است.

به گفته احسان پور، در ۲۴ ساعت گذشته، ۵ نفر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند تا تعداد قربانیان این ویروس در استان به ۴۳ نفر برسد.

به گفته کیانوش جهان پور سخنگوی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا امروز و براساس نتایج آزمایشگاهی،  یکهزار و ۱۷۸ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر افزایش یافت و ۵ هزار و ۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به به ویروس کرونا بهبود یافته و ترخیص شده اند.

براساس گزارش وزارت بهداشت، در مدت مذکور، ۱۲۵ نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۹۸۸ مورد رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.