رئیس جمهور گفت: همه باید در پویش «در خانه می‌مانیم» شرکت داشته باشند و امیدوارم ملت فهیم ما برای رفع مشکلات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دولت و ملت قدردان زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمان هستند، اظهار کرد: فداکاری‌های امروز کادر درمانی کشور در تاریخ و ذهن مردم باقی خواهد ماند.

روحانی در پاسخ به ابراز نگرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص احتمال افزایش مبتلایان با انجام سفر‌های نوروزی گفت: قطعا همه باید در پویش «در خانه می‌مانیم» شرکت فعال داشته باشند و امیدوارم ملت فهیم و شریف ما که همواره در کنار یکدیگر برای رفع مشکلات تلاش کرده اند، این بار نیز در این پویش بزرگ برای تامین سلامت خود و سایر شهروندان از سفر‌های نوروزی اجتناب کنند و صرفا اگر ناگزیر به سفر یا جابجایی بودند با حفظ اصول بهداشتی نسبت به این کار اقدام کنند.

رئیس جمهور با بیان توانمندی و تخصص کادر درمانی ایران در منطقه و جهان، اجرای طرح غربالگری وزارت بهداشت در استان‌های مختلف کشور را بسیار مهم خواند.

دکتر روحانی در این مکالمه تلفنی در خصوص تمهیدات دستگاه‌های بهداشتی برای تامین سلامت و رفع مشکلات احتمالی کادر سلامت در زندگی شخصی خود در این استان تاکید کرد و گفت: من دیروز هم اعلام کردم دولت در تعطیلات عید تعطیل نیست و همه مسئولان به خدمت رسانی مشغول می‌باشند و از این فرصت استفاده کرده و تاکید می‌کنم چنانچه در خدمت درمانی به مردم و تامین نیاز‌های کادر درمانی در این ایام به مانع و یا مشکلی برخورد کردید سریعا مسوولان و بویژه مسوولان ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را مطلع کنید تا برای رفع این موانع در اسرع وقت اقدام شود.

در این گفت‌وگوی تلفنی، سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز گزارش کاملی از وضعیت این بیماری در استان خود و همچنین تلاش‌های انجام شده برای کنترل شیوع ویروس کرونا ارائه کرد.

سالاری با بیان اینکه با اجرای طرح غربالگری کرونا از سوی وزارت بهداشت شاهد کاهش مراجعات مردم به بیمارستان‌ها بوده‌ایم نسبت به احتمال افزایش مبتلایان با انجام سفر‌ها در ایام تعطیلات نوروز ابراز نگرانی کرده و بر لزوم خودداری هموطنان از سفر و ماندن در خانه تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا غلامی
۱۷:۱۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
ممنون از کادر درمان
Iran (Islamic Republic of)
سید جعفر دهقان
۰۱:۰۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
ما همه در خانه میمانیم در وحله اول برای سلامتی خود و خانواده مان و در درجه دوم سلاسلامتی هم میهنانمون و ارزش نهادن به تلاش همه کادر پزشکیمان چون الان حدود یک ماه است عزیزانمون دارند شبانه روز کار میکنند به دور از خانواده خود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
به حقوق سربازها رسیدگی کنید!!!
اگه نمیتونید حقوق مناسب بدید سربازی رو جمع کنید
درسته که جانمان فدای کشورمان ولی کدوم مسئول مفتی کار میکنه که سرباز ها باید مفتی کار کنن!!!!؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۴۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء والصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
جناب رئیس جمهور و جناب نوبخت که فرمودیت به بی درآمدهای سرپرستان بیکاران حسابهاشان را طی یک سال تراکنششان را در بانک چک کرده اید و غیره ... را چک و کنترل کرده اید پس کو یارانه کرونایتون و جناب شریعتمداری با اشاره به دو بسته معیشتی طراحی شده توسط دولت در این باره اظهار کرد: این بسته‌ها در قالب کارت‌های اعتباری از طریق پایگاه رفاه ایرانیان برای حمایت از آن قشر از ایرانیانی که مورد هیچ حمایتی قرار ندارند صورت می‌گیرد . جناب وزیر کار این بسته یارانه کرونایی که فرمودیت به خیلی از سرپرستان بیکار بی درآمد مستحق و نیازمند تعلق نگرفت و دیشب در تارسخ 1398/12/28در حساب یارانه ایشان واریز نشد این افراد مستندا هیچگونه درآمدی ندارند و وابسته به جایی هم نیستند در حال حاضر هم هشتشون گرو نهشونه در این شب عیدی از فرط نداری یه کجا پناه ببرند میشه بفرمایید این بسته یارانه کرونایی رو به کیا دادیت چرا درست تحقیق و برسی نمی کنید چرا انقدر ناعادلانه ثروت ملی را تقسیم می کنید به والله حق الناس گردنتان است به والله دروغگو نیستیم
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ .
لبیک یا رسول الله ص لبیک یا امیرالمومنین علی ع حیدر کرار لبیک یا فاطمه الزهرا س لبیک یا حسین ع لبیک یا بقیه الله الاعظم عج .
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۲۲:۴۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
باید در خانه بمانیم.حداقل بخاطر کسانی که دراین راه با جان خود در خط اول هستن
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه
۲۰:۱۷ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
باید در خانه بمانیم تا برای سلامتی خودمان دیگران واز بین رفتن بیماری کرونا برای راحت شدن پرستان دکتران عزیز به اغوش خانه و خانواده خود برگردند
آخرین اخبار