مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت:در راستای مقابله با ویروس کرونا بیش از 14 هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر شهرستان پلدختر پایش شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، صارم رضایی گفت:در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از تاریخ 23 اسفندماه جاری سه پایگاه سلامت در ورودی شهرهای پلدختر و معمولان مستقر و برپا شدند.

وی افزود: این پایگاه‌ها علاوه بر تب‌سنجی، کار توزیع بروشور و اطلاعرسانی برای پیشگیری از شیوع کرونا را با هدف کمک به دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: از زمان استقرار پایگاه های سلامت در ورودی‌های شهرهای پلدختر و معمولان تا کنون بیش از 14 هزار مسافر مورد ارزیابی تست تب سنجی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در این پایگاه‌ها، تیم‌های عملیاتی بهداشت، بسیج، هلال احمر و نیروی انتظامی مشارکت دارند و در صورت مشاهده افراد مشکوک به کرونا به شبکه بهداشت و مرکز درمانی پلدختر ارجاع داده می‌شوند.

رضایی ،یادآورشد: طرح تب‌سنجی همچنان در مبادی ورودی شهرهای پلدختر و معمولان ادامه دارد و تیم‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان پلدختر در حال خدمت‌رسانی به مسافران و مردم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، عبور از بحران کرونا را مستلزم عزم همگانی و تعامل و همکاری مردم و مسوولان دانست و گفت: بهترین راهکار برای در امان ماندن مردم از ویروس کرونا، در خانه ماندن و پرهیز از مسافرت غیرضرور است تا بتوان زنجیره انتقال این بیماری را از جامعه قطع کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.