فرمانده انتظامی استان کرمان با سفر به فهرج از ایستگاه تب سنجی در ورودی استان از سمت سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در سفر به فهرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در این بازدید با عوامل اجرایی این ایستگاه گفتگو کرد و مشکلات این ایستگاه را مورد بررسی قرار داد.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: ۱۵ معبر ورودی استان توسط نیروی انتظامی، هلال احمر، علوم پزشکی و بسیج جهت کنترل غربالگیری مخصوصاٌ استان‌هایی که دارای آلودگی هستند رصد می‌شود .

او در ادامه اظهار داشت: این ایستگاه با کمبود وسایل پزشکی روبرو است که دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه همکاری خواهد کرد.

سردار ناظری اظهار داشت: امروز راه مقابله با این ویروس منحوس نشستن در خانه است .

او اظهار داشت: با مشاهده عینی که در شهرستان‌های شرقی داشتیم متاسفانه مردم آنچنان موضوع را جدی نگرفتند و شاهد تراکم جمعیتی مردم در نقاط شلوغ هستیم خواهشمند است مردم به پویش خانه نشینی بپویندند امروز راه مقابله با این ویروس نشستن در خانه است ، باید این تهدید را تبدیل به یک فرصت کنیم.

او به مردم شهرستان‌های شرقی استان توصیه کرد: مردم در منزل بمانند و از فرزندان خود مراقبت کنند، برنامه چهارشنبه سوری آخر سال را نداریم ، تجمع باعث گسترش کویید ۱۹ خواهد شد .

او همچنین با اشاره به دیگر اقدامات پلیس در جهت حفظ سلامت مردم و مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: پلیس فتا با رصد فضای مجازی با کسانی که شایعه پردازی می‌کنند و نیز به خرید و فروش اقلام غیر بهداشتی در فضای مجازی می‌کنند .

او در ادامه بیان کرد: طرح زوج و فرد در برخی از نقاط شهر کرمان در حال اجرا است و یگان ویژه نیز ماموریت گند زدایی را در برخی از نقاط بر عهده دارند و بیمارستان سیدالشهدا نیز با همکاری علوم پزشکی و سایر نهاد‌ها در خدمت مردم جهت مبارزه با بیماری کرونا است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار