فرماندار شهرستان محمودآباد از آغازبکار نقاهتگاه بیماران کرونایی در محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: بر اساس مصوبه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا همه شهر‌ها موظف به تعیین مکانی با عنوان نقاهتگاه هستند تا بیماران بهبود یافته کرونایی، دوره پس از درمان را در نقاهتگاه گذرانده و سپس به خانه خود بازگردند.

او افزود: این نقاهتگاه مخصوص شهروندان محمودآبادی است و تحت هیچ شرایطی بیماران بهبود یافته شهر‌های دیگر را پذیرش نمی‌کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: رزمایش مدافعان سلامت در روز پنج‌شنبه ۲۹ اسفند، با حضور همه جانبه تمامی دستگاه‌ها در محمودآباد و سرخ‌رود برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان محمودآباد با بیان اینکه تاکنون اقدامات مطلوبی در شهرستان برای مقابله با کرونا انجام شد، افرود: همه دستگاه‌ها برای مبارزه طولانی و سخت آماده باشند و نباید در فضای موجود کم‌کاری صورت گیرد.

شریعت با قدردانی از همراهی مردم شهرستان محمودآباد در رعایت الزامات ایمنی و بهداشتی از مردم خواست همانند هفته اول ویروس کرونا را جدی بگیرند تا بتوانیم با قطع زنجیره انتقال در مقابله با این بیماری موفق باشیم.

رئیس قرارگاه پدافند غیرعامل زیستی شهرستان محمودآباد گفت: میهمان نوازی مازندرانی‌ها در طول تاریخ زبانزد بوده، اما اکنون شرایط بحرانی‌است و هموطنان عزیز باید از سفر به شمال کشور جدا پرهیز کنند.

او با بیان اینکه مسئولان در حوزه اختیارات باید قاطعانه عمل کنند، یادآور شد: تا امروز تعدادی از واحد‌های اقامتی در سطح شهرستان پلمب شدند و اگر هرکسی در سرپیچی از قانون قدمی بردارد، کاملا قانونی رفتار می‌شود، چون در حوزه سلامت و جان مردم با کسی تعارف نداریم.

شریعت افزود: اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان محمودآباد نظارت جدی‌تری در حوزه تعطیلی بازار داشته باشد و غیر از مشاغل خدماتی، سایر مشاغل طبق مصوبات استانی باید تعطیل شود.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.