فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک گفت: رزمایش بزرگ جهادگران سلامت به منظور حفظ سلامت اهالی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک در این رزمایش بسیج به عنوان یک نهاد مردمی معرفی کرد و گفت: این رزمایش گامی برای حفظ سلامت مردم در مقابله با ویروس کرونا است.

او بیان داشت: مجموعه بسیج همواره آمادگی کامل دارد تا در برابر هر گونه تهدید وارد عمل شود و برای مقابله با جنگ نوین دشمنان نیز این آمادگی مجموعه بسیج مضاعف است و در شرایط کنونی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بسیجیان با تلاش جهادی وارد عمل شده اند.

سرهنگ پاسدار کریم پور تصریح کرد: نیرو‌های خدوم بسیج در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی در مبادی ورودی حضور مستمر دارند و طرح غربالگری را اجرا می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: گروه‌های جهادی بسیج نیز در طرح تولید ماسک فعال شده و روزانه بیش از ۴ هزار ماسک در اهواز تهیه و توزیع می‌شود.

او هدف از این رزمایش را تلاش گسترده برای مقابله جدی با شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و  اظهار داشت: تلاش جهادی نیرو‌های بسیج برای پیشگیری از انتشار این بیماری ادامه دارد.

براساس این گزارش؛ در این رزمایش بسیجیان شهرستان اندیمشک با مشارکت مدافعان حرم و سلامت همراه با تجهیزات ویژه و خودرو‌های مخصوص اقدام به ضدعفونی همه مناطق اندیمشک کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.