رئیس اداره آتش نشانی کاشمر گفت: دیشب عده‌ای معلوم الحال با نارنجک دستی به خودرو‌های خادمان مردم حمله نمودند و مانع انجام وظیفه ذاتی این سازمان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر نژادرحیم رئیس اداره آتش نشانی کاشمربا بیان حوادث و اتفاقات چهارشنبه سوری سال ۹۸ گفت: امسال متاسفانه علی رغم هشدار‌های بهداشتی در زمینه انتقال کرونا در تجمعات هیچ گونه کاهشی در آمار حوادث و اتفاقات این شب نسبت به مدت مشابه پارسال نداشتیم.

او  با تاسف از بی اهمیت جلوه دادن این بیماری توسط عده‌ای از مردم تصریح کرد: آتش نشانان با کمک شهروندان داوطلب هر شب سطح معابر و خیابان ها را به مدت ۱۵ شب متناوب ضدعفونی نمودند تا چتر صحت و سلامت بر سر همشهریان کاشمری سایه افکند، ولی دیشب عده‌ای معلوم الحال با نارنجک دستی به خودرو‌های خادمان مردم حمله نمودند و مانع انجام وظیفه ذاتی این سازمان شدند.

رئیس اداره آتش نشانی کاشمر گفت: در زمینه آماری از ۱۲۴ مورد تماس به آتش نشانی ۲۰ مورد عملیات اطفای حریق محقق شد که این موارد بیشتر مربوط به حریق لاستیک در سطح آسفالت و اماکن عمومی بود و مواردی نیز به حریق درختان به خصوص در محدوده جنگل سیدمرتضی اختصاص دارد.

نژاد رحیم افزود: خوشبختانه هیچ گونه حادثه جانی از سوی اورژانس گزارش نشده است و تنها یک مورد با مراجعه حضوری به بیمارستان به صورت سرپایی مداوا گردید.

انتهای پیام/م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.