سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان به ۳۵۹ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در استان خوزستان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸ نفر دیگر در استان به شمار مبتلایان به این ویروس افزوده شده، گفت: در حال حاضر تعداد مبتلایان به ۳۵۹ نفر رسید.

او افزود: افراد مبتلا به ویروس کرونا به تفکیک در اهواز ۱۲ مورد، دزفول۷ مورد، شهرستان‌های خرمشهر، شوشتر و ماهشهر هر کدام ۲ مورد، شهرستان‌های آبادان، بهبهان و باوی هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور اظهار داشت: در این ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از هم استانی‌های مبتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داده اند تا جان باختگان به ۴۵ نفر افزایش یابد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان بیان کرد: از زمان آغاز این اپیدمی در استان تاکنون ۳۵۹ نفر ابتلای قطعی به کرونا ویروس به اثبات رسیده است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.