فرماندار هشترود گفت: خودرو‌های غیر هشترود در صورت تردد در سطح شهر و در صورت مشاهده در ورودی شهر اعمال قانون می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،امینیان فرماندار هشترود در جلسه پدافند غیر عامل گفت: خودرو‌های غیر هشترود در صورت تردد در سطح شهر و در صورت مشاهده در ورودی شهر اعمال قانون می شوند.

او گفت: ازمسافران سفر به هشترود هم می‌خواهیم که لطفا در خانه بمانند و ما را در ریشه کنی این ویروس همراهی کنند.

امینیان با بیان که فعالیت برخی واحد‌های صنفی از جمله نانوایان، مرغ فروشان و سوپرمارکت‌ها نباید تعطیل شود افزود: هیچ گونه کمبودی در تامین نان در شهرستان وجود ندارد و برای رفاه حال شهروندان سهمیه اضافی برای پخت و پز در شیفت بعدازظهر اختصاص داده شده است.

او گفت: امسال جلسات خدمات سفر لغو شد و هیچ گونه تمهیداتی برای خدمات سفر در شهرستان نداریم و نخواهیم داشت.

او از تعطیلی کلیه کسبه به غیر از واحد‌های صنفی ضروری از امروز در هشترود تا پایان تعطیلات خبر داد و گفت: بنا به تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان و بدنبال درخواست اکثر اهالی فعالیت کلیه واحد‌های صنفی به غیر از مراکز درمانی، مطب پزشکان، تجهیزات پزشکی، داروخانه‌ها، دامپزشکان، صنف قصابان، نانوایان، مرغ پرکنده فروشان، میوه و تره‌بار و سوپرمارکت‌ها ممنوع می‌باشد.

امینیان با بیان اینکه درصورت عدم توجه با متخلفان برخورد خواهد شد افزود: با دستفروشان آخر سال که در معابر سطح و حاشیه شهر و روستا بساط پهن کنند توسط عوامل سد معبر شهرداری و نیروی انتظامی برخورد قانونی خواهد شد.

او گفت: از عموم شهروندان گرامی و اهالی روستا‌ها استدعا داریم به غیر از کار‌های ضروری از تردد در سطح شهر و روستا اجتناب نمایند تا بتوانیم از این بحران به سلامت خارج شویم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.