رهبر اقلیت‌های سنا از رویکرد رئیس جمهور آمریکا در زمان شیوع کرونا در این کشور انتقاد کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنا درباره وقوع رکود اقتصادی در بحبوحه شیوع کرونا در آمریکا هشدار داد.

سناتور دموکرات ضمن انتقاد از رویکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت ویروس کرونا به آرامی اقتصاد ما را به سوی تعطیلی پیش می‌برد. تقریبا باید انتظار یک رکود اقتصادی را داشته باشیم.

شومر در سخنانی در صحن مجلس سنا گفت گسترش مزایای بیکاری می‌تواند روش موثرتری برای کمک به قشر کارگر در مقایسه با دادن چک هزار دلاری به مردم (پیشنهاد ترامپ) باشد.

شومر پیشتر نیز با هشدار درباره اینکه ترامپ هیچ برنامه‌ای برای مقابله با ویروس کرونا ندارد، اعلام کرده بود دولت ترامپ کاملا دچار بی‌نظمی و سردرگمی است.

او گفت: «در اینجا در آمریکا دولت ترامپ کاملا دچار بی نظمی و سردرگمی است. دولت هیچ برنامه‌ای برای مقابله با ویروس کرونا ندارد. آن‌ها نه تنها هیچ برنامه‌ای ندارند بلکه یک طرح فوری هم برای این کار ندارند. حتی حالا پس از آنکه ویروس به یک بحران جهانی بدل شده است مخاطرات اقتصادی به سرعت در حال افزایش است، دولت ترامپ در هرگونه پاسخ دهی تعلل می‌کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار