رییس مجمع جوانان استان اصفهان گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از شهروندان اصفهانی در طرحی خیرخواهانه به نام پویش همدلی برای مقابله با بیماری کرونا و کمک به نیازمندان فعالیت میکنند.

نادر گیویان پور رییس مجمع جوانان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پویش طوفان_همدلی با هدف مقابله با ویروس کرونا از ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ با ۴ عدد چرخ خیاطی برای تامین نیاز مردم عزیز کشورمان شروع بکار کرده و امروز این تعداد به ۴۰ عدد چرخ خیاطی و تولید بالای ۲۰۰۰ عدد ماسک در روز برای مصرف بیمارستان‌ها رسیده است.

او ادامه داد: در این حرکت مردمی در استان اصفهان تولید گان‌های بیمارستانی برای پرسنل بیمارستان‌های کشور از حدود ۱ هفته پیش اغاز شده و در حال حاضر روزانه ۵۰۰۰ گان مخصوص بیمارستان تولید میشود.

ریاست هیات رزمی استان اصفهان ادامه داد: در این پویش سبد‌های کالایی جهت شب عید بیماران #کرونایی و #نیازمندان جامعه تهیه شده که در این امر کمک خیران بی تاثیر نبوده است.

گیویان پور تاکید کرد:خدمت بیش از ۲۰۰ نفراز اقشار مختلف جامعه شامل پزشکان روحانیون و ورزشکاران در چند شیفت این حرکت خیر خواهانه را به مرکزی برای تجمع جوانان و عاشقان خدمت به کشور عزیزمان ایران تبدیل کرده است.

دکتر شمس مدیر پویش همدلی هم ضمن تشکر از خیرین و مردم شهید پرور استان اصفهان که در این مدت در این طرح شرکت کردند گفت: صمیمانه از خیرین دعوت میکنیم برای تهیه پارچه و کش به این پویش در کار خداپسندانه #پویش_همدلی کمک کنند.

انتهای پیام/‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار