سرپرست جدید فدراسیون دو و میدانی گفت: من با رعایت اصل بی طرفی و بدون حاشیه مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی را فراهم می‌کنم.

مبینی: مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی دو و میدانی را فراهم می کنممهدی مبینی سرپرست فدارسیون دو و میدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه های خود برای این فدراسیون اظهار داشت: من ۲ ماموریت در فدراسیون دو و میدانی دارم که یکی از آن‌ها  برنامه‌های جاری فدراسیون را عملیاتی می‌کنیم و نظارت بر کار‌ها خواهم داشت. ما ۲ سهمیه المپیک از سوی حدادی و تفتیان بدست آوردیم و تلاش می‌کنیم که بعد از اینکه از شر ویروس کرونا خلاص شدیم سهمیه‌ها را افزایش بدهیم.  دومین برنامه ی من این است که در اولین فرصت مقدمات  مجمع انتخاباتی را فراهم کنم تا بدون تنش این مجمع  برگزار شود.  

مبینی درباره اینکه حاشیه‌های دو و میدانی را می‌تواند به خوبی مدیریت کند، بیان کرد: من از خانواده دو و میدانی هستم به همین علت با مسائل این رشته ورزشی شناخت دارم. همه تلاشم این است  که آرامش را در دو و میدانی برقرار  و با رعایت اصل بی طرفی و بدون حاشیه مجمع انتخاباتی را برگزار کنم.  

سرپرست دو و میدانی درباره اینکه هزینه‌های اردو‌های دو و میدانی کاران برای آمادگی در المپیک توکیو را به چه صورت تامین می‌کند، گفت: این بحث فنی است و بعد از برگزاری جلسه با اعضای دو و میدانی می‌توانم در این باره اظهار نظر کنم.  

او درباره اینکه تغییر و تحولاتی در فدراسیون دو و میدانی می‌دهد، اظهار کرد: در حال حاضر کارمان را طبق روال  انجام می‌دهیم و قصد تعویض نداریم.  

مبینی درباره اینکه انتخابات دو و میدانی قبل یا بعد از المپیک برگزار می‌شود، بیان کرد: من قصد دارم مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی را قبل از المپیک فراهم کنم، اما تصمیم گیرنده نیستم و علی نژاد باید در این مورد اظهار نظر کند.  

سرپرست دو و میدانی درباره اینکه کاندیدا‌ها باید ثبت نام کنند یا اینکه با همان کاندیدا‌های سابق انتخابات برگزار می‌شود، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و علی نژاد باید در این مورد پاسخ بدهد.  


بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون دو و میدانی مشخص شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار