مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت:از امروز تنها حدود ۳۰ خط مهم دارای تعداد مسافر قابل توجه اتوبوسرانی اصفهان با تعداد محدودی اتوبوس‌های ناوگان فعال خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت افتخاری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: بر اساس تصمیمات ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا در اصفهان مبنی بر ضرورت کاستن از استفاده حمل و نقل عمومی به عنوان وسیله‌ای که می‌تواند عامل انتشار ویروس باشد و تأکید شهردار اصفهان مبنی بر حفظ سلامتی شهروندان مقرر شد از امروز با توجه به تعطیلات پیش‌رو فعالیت ناوگان اتوبوسرانی به حداقل ممکن کاهش یابد.

او تصریح کرد: این احتمال وجود دارد که با توجه به تصمیمات بعدی ستاد مدیریت بیماری کرونا در اصفهان، خطوط اتوبوسرانی اصفهانکامل تعطیل شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه از امروز تعدادی از خطوط که مسافران بسیار کمی دارد، غیرفعال شده و خطوط باقی مانده نیز با حداقل ظرفیت ناوگان فعالیت می‌کنند، افزود: تنها حدود ۳۰ خط مهم دارای تعداد مسافر قابل توجه اتوبوسرانی اصفهان با تعداد محدودی اتوبوس‌های ناوگان فعال خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره روابط عمومی ۰۹۰۱۸۷۰۷۷۰۰ تماس گرفته و یا به کانال‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی busofisfahan@ مراجعه کنند.

افتخاری به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از منازل خود خارج نشوند و در صورت خروج برای انجام کار‌های ضروری از حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

او ادامه داد: چنانچه شهروندان به ناچار قصد استفاده از اتوبوس داشتند، باید حتماً ماسک، دستکش و ماده ضدعفونی کننده همراه داشته باشند و از تماس دست‌ها با قسمت‌های مختلف اتوبوس از جمله دستگیره‌ها و فضا‌های داخلی آن اجتناب کنند و پس از خروج از اتوبوس نسبت به ضدعفونی کردن دست‌ها و انداختن دستکش در سطل‌های زباله درب‌دار اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: مسافران از دور ریختن و رها کردن دستکش و ماسک در فضای اتوبوس خودداری کنند، در غیر این صورت برخورد لازم و قانونی با فرد خاطی توسط راننده و بازرسان این شرکت انجام خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه شهروندان باید از پرداخت وجه نقد اجتناب کنند، اظهار کرد: به طور معمول کاهش قابل ملاحظه تعداد ناوگان اتوبوس، مدت زمان انتظار مسافران در ایستگاه‌ها را افزایش خواهد داد و شهروندان باید به این موضوع دقت داشته باشند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.