طرح توزیع اینترنتی بسته‌های بهداشتی در استان سمنان با حضور عسگری معاون استاندار سمنان در اداره پست استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در حاشیه اجرای طرح توزیع اینترنتی بسته‌های بهداشتی در استان سمنان گفت: توزیع بسته‌های بهداشتی به صورت اینترنتی، اقدامی نو برای رفع مشکلات مردم برای مقابله با کرونا ویروس است.

او افزود: براساس ارزیابی‌ها، برنامه‌های پشتیبانی برای اجرای فرایند توزیع اینترنتی در دست اقدام است و واحد‌های تولیدی با برنامه‌ریزی اصولی در تامین اقلام بهداشتی در تلاش باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: این امکان وجود دارد که مشکلاتی دیگری در کشور وجود بیاید، بنابرین سامانه‌های از این دست به فرآیند توزیع کالا‌ها در کمترین زمان ممکن کمک شایانی می‌کند.

عسگری گفت: از تلاش‌های مسئولان و دستگاه‌های اجرایی که برای توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی در استان سمنان در تلاش هستند تشکر می‌کنم.

او با بیان اینکه باید یک شبکه مطمئنی وجود داشته باشد تا کالا سریع‌تر به دست مردم برسد افزود: این قبیل طرح‌ها باید ادامه دار باشد و بدون وقفه کار‌ها انجام شود.

نصرت الله مشیری مشیری مدیرکل پست استان سمنان نیز در ادامه با بیان اینکه اداره پست همیشه در خدمت مردم بوده و هست گفت: در استان سمنان ۳۲۶ هزارو ۵۳۰ کد شهری و ۸۶ هزارو ۲۲۸ کد روستایی وجود دارد تا اقلام به صورت اینترنتی و با مبنای کدپستی به دست مردم برسد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار