سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۴ نفر مبتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان معالجه و ترخیص شدند.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ مورد جدید ابتلا ثبت شده که این موارد به تفکیک ۸ مورد در اهواز، ۳ مورد خرمشهر، شهرستان‌های باوی و رامهرمز هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های آبادان، دشت آزادگان، شادگان، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان هر کدام یک مورد بوده است.

او با اشاره به بهبود بیماران مبتلا به کرونا ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۱ نفر از چنگال این بیماری رها شدند و تعداد بیماران بهبود یافته به ۲۲۹ نفر رسیده و از بیمارستان مرخص شده اند.

به گفته احسان پور، در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ نفر از هم استانی‌های مبتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داده اند و شمار جان باختگان به ۵۱ نفر رسیده است، ضمن اینکه ۲۲ مورد جدید به این ویروس در استان خوزستان شناسایی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان بیان کرد: از زمان شروع این اپیدمی در استان تاکنون ۳۸۱ نفر ابتلای قطعی کرونا ویروس به اثبات رسیده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار