رئیس سازمان صمت استان فارس گفت: هیچ کمبودی در توزیع میوه وکالا‌های اساسی شب عید در استان فارس وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صمت استان فارس اظهار کرد: هیچ کمبودی به لحاظ کالا‌های اساسی شب عید در استان وجود ندارد و امکان افزایش سهمیه استان نیز وجود دارد.

او ادامه داد: توزیع میوه شب عید از ۲ روز پیش آغاز شده و نزدیک به ۱۰۰ تن سیب و پرتغال در بازار استان و واحد‌های خرد پخش شده است.

حمیدرضا ایزدی با بیان اینکه بخش دیگری از کالا‌ها که در ستاد تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ است، افزود: برای گوشت منجمد قرمز و مرغ مجوز‌های لازم گرفته شده و آخر هفته ۶۰۰ تن در مراکز مشخص شده توزیع می‌شود.رئیس سازمان صمت استان فارس گفت: برای برنج نیز مجوز توزیع اخذ و سهمیه هر شهرستان مشخص شده و شرکت‌های تعاونی باید برای توزیع تقاضا و حواله را دریافت کنند.

او تصریح کرد: تلاش شده که با توجه به وضعیت موجود و شرایط شیوع بیماری کرونا مراکز را گسترش و در همه شهر‌های استان به صورت مناسب پراکنده باشند تا تجمع و ازدحامی برای خرید کالا و زمینه گسترش بیماری ایجاد نشود.

رئیس سازمان صمت استان فارس اضافه کرد: شرکت‌های تعاونی و فروشگاه‌های بزرگ براساس تقاضای خودشان مورد بررسی قرار می‌گیرند و پس از آن حواله توزیع کالا به آن‌ها داده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
بله حرفتون درسته ولی مشکل اینکه میدین دست دلال
اب دریاهم که بدین دست دلال نایاب میشه
آخرین اخبار