ویروس کرونا انتخاب بهترین بازیکن فوتبال سال ۲۰۲۰ را با هاله ای از ابهام مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا و تعویق مسابقات فوتبال در قاره‌های مختلف، آیا امکان دارد فیفا تنها با بررسی عملکرد ۲ ماهه بازیکنان، جایزه بهترین فوتبالیست سال را اهدا کند؟ در ادامه گزارش عملکرد ۲ ماهه کاندیده‌های احتمالی برای کسب این عنوان بررسی می‌کنیم.

لیونل مسی

لیونل مسی (lionel messi) که سال گذشته توانست ششمین توپ طلای خود را کسب کند به دنبال کسب عنوان هفتم است. ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اکنون با به ثمر رساندن ۱۹ گل در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد. او با ثبت ۹ گل و ۷ پاس منجر به گل عملکرد نسبتا خوبی را در سال ۲۰۲۰ داشته است.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو (cristiano ronaldo) ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس فصل جاری را بسیار ضعیف و نا امید کننده آغاز کرد. او در ماه دسامبر به اوج آمادگی در این فصل رسید و توانست در ۱۱ بازی پیاپی برای تیمش گل بزند. او با زدن ۱۳ گل و ثبت ۲ پاس منجر به گل در سال ۲۰۲۰ از مدعیان اصلی توپ طلای امسال به شمار می‌رود.

نیمار

نیمار جونیور بعد از گذراندن ۲ سال پر فراز و نشیب در تیم پاری سن ژرمن بالاخره توانست عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد. این ستاره برزیل با زدن ۲ گل به تیم دورتموند به ناکامی سال‌های اخیر باشگاه پاری سن ژرمن در صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پایان داد. او با ثبت آمار ۹ گل و ۴ پاس منجر به گل در سال ۲۰۲۰ از بازیکنان درخشان فوتبال در این سال بوده است.

امباپه

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن علی رغم جوانی و سن کم، عملکردی قابل قبول از خود نشان داده است. این بازیکن در این فصل با زدن ۱۸ گل، آقای گل لیگ برتر فرانسه است.

او در سال ۲۰۲۰ با ثبت ۱۳ گل و ۹ پاس گل آماری درخشان از خود به جا گذاشته است. این بازیکن جوان را می‌توان جدی‌ترین گزینه برای کسب توپ طلای امسال دانست. گفته می‌شود تیم فوتبال رئال مادرید هم به دنبال جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

رابرت لواندوفسکی

رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ را هم می‌توان از گزینه‌های جدی برای کسب عنوان برترین بازیکن سال دانست. این بازیکن اکنون با ۱۱ گل صدر نشین جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا است. او در بوندس لیگا آلمان هم با به ثمر رساندن ۲۵ گل، آقای گل است. لواندوفسکی در سال ۲۰۲۰ هم با ثبت ۹ گل و ۳ پاس گل از بهترین‌های اروپا بوده است.

باید دید با شیوع ویروس کرونا و تعلیق لیگ‌های حرفه‌ای فوتبال، در نهایت کدام بازیکن توپ طلای امسال را از آن خود می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرتین
۱۹:۵۳ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
رونالدو دوست دارم من دروازه بان هستم عاشقتم هی کاشکی می شد ببینمت
آخرین اخبار