طرح‌ نوروزی هلال احمر شهرستان رامسر در دو بخش امداد و نجات، و پست غربالگری تب سنجی، اجرا می‌شود.

هاتف باقر سلیمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از اجرای طرح‌ نوروزی در دو بخش امداد و نجات، و پست غربالگری تب سنجی، از آغاز به کار ارائه خدمات نوروزی با آمادگی کامل تمامی عوامل امدادی در آستانه سال نو در این شهرستان خبر داد.

او در آستانه فرارسیدن سال جدید به تشریح برنامه‌های جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر در ایام نوروز پرداخت و افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر طبق سال‌های گذشته با استقرار یک پایگاه امداد و نجات کوهستان در محور جنت رودبار، یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای - دریایی و یک طرح غربالگری ویروس کرونا در خروجی شهرستان ارائه خدمت خواهد کرد.

باقرسلیمی گفت: ۶۰ نفر امدادگر و نجاتگر داوطلب و پرسنل آموزش دیده در این پایگاه‌ها حضور داشته و طرح امداد و نجات نوروزی هم از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۹۹ ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر با آرزوی شفای عاجل همه بیماران و تشکر از اعضای ستاد مقابله ویروس کرونا به ویژه کادر درمانی از همشهریان و مردم فهیم ایران گفت: با همبستگی و حضور در منازل خود جهت پیشگیری از ویروس کرونا از مسافرت و ورود و خروج‌های غیر ضروری در اماکن عمومی خودداری کرده تا با همکاری همدیگر بتوانیم از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری نماییم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.