استاندار یزد با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در استان، گفت: کنترل و غربالگری ورودی‌های استان با جدیت بیشتری انجام شود.

تعطیلی صنوف یزد تمدید شد/ ورودی خودرو‌ها به استان با جدیت بیشتری انجام شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد علی طالبی استاندار یزد دیشب در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، گفت: با توجه به کاهش ۶۶ درصدی ورودی خودرو‌ها به استان کنترل و غربالگری ورودی‌های استان با همکاری بسیج، هلال احمر، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت با جدیت بیشتری انجام شود.

او تعطیلی همه صنوف بجز صنوف خدمات رسان تا نیمه فروردین را اعلام کرد و افزود: در صورت مشاهده صنوف متخلف با آنها برخورد می شود.

طالبی ادامه داد: همه هتل‌ها، مسافر خانه‌ها و خانه‌های مسافر استان بدلیل شیوع کرونا همچنان تعطیل خواهد بود.

استاندار تاکید کرد: برخورد نیروی انتظامی با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان با متخلفان نیز ادامه خواهد داشت.

طالبی گفت: فرمانداران استان نیز ملزم شدند با اجرای مصوبات ستاد استانی در صورت لزوم متناسب با شرایط شهرستان خود تصمیمات جدیدی بگیرند، همچنین دهیاران استان نیز موظف شدند ورودی و خروجی روستا‌ها را با جدیت بیشتری کنترل کنند.

طالبی ضمن قدردانی از صداوسیما، افزود: رسالت ما در این حوزه بسیار سنگین است باید بدرستی و با برنامه ریزی مناسب به همین منظور تلاش کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان نیز، گفت: در روز‌های گذشته ۲۰۰ مهمان پذیر یا خانه مسافر اخطار گرفته اند و ۵۰ مورد نیز پلمب شده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.