شمار مبتلایان به کرونا در استان همدان به ۱۹۷ نفر رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از ابتلای ۱۹۷ نفر در استان همدان به بیماری کرونا ویروس خبر داد.

آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان همدان به ۱۹۷ نفر رسیدمنوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه این افزایش ناشی از تحرکات جمعیتی، بازار رفتن ها، میهمانی و افزایش تماس‌های اجتماعی بوده است، افزود: متاسفانه هر اقدامی که از سوی افراد انجام می‌شود، نتیجه آن تا ۱۰ روز دیگر مشخص می‌شود.

او افزود: از عموم مردم تقاضا دارم همچنان با التزام به رعایت اقدامات پیشگیرانه از قبیل شستشوی مرتب دست ها، مهمانی نرفتن و عدم خروج غیرضروری از منزل، کاری کنند که ما شاهد کنترل بیماری باشیم.

کرمی ادامه داد: مراکز بهداشتی درمانی ما با عنوان مراکز خدمات جامع سلامت به شکل ۱۶ ساعته آماده خدمات رسانی به بیماران است، و افراد می‌توانند برای اطلاع از وضعیت خود و برای دریافت درمان اولیه و غربالگری کروناویروس به این مراکز مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا یادآور شد: در صورت داشتن هر گونه علائم سرماخوردگی به هیچ عنوان از منزل خارج نشوند و کمترین تماس را با خانواده داشته باشند و در اتاق جداگانه استراحت کرده و از ماسک استفاده کنند.

این مسئول تأکید کرد: در صورتی که افراد مبتلا به علائمی مانند گلودرد، لرز، تب، سرفه و تنگی نفس بودند، حتما به پزشک مراجعه کنند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
من میدونم الان آمار افراد مبتلا به کرونا در لس آنجلس آمریکا در هر روز چند نفره در ولی نمیدونم شهری که تو اون دارم زندگی میکنم ،ملایر،کلا چند نفر مبتلا شدن
Iran (Islamic Republic of)
عبادالله ضحاکی
۲۱:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام آمار مبتلایان شهرستان اسدآباد چند نفر است و چرا آمار استان همدان به روز نیست
Iran (Islamic Republic of)
احمد از ملایر
۲۲:۴۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام چرا امار شهرستان ندادین و چرا امار استانها هم به روز تبست
آخرین اخبار