شب گذشته بهنام بانی خواننده کشورمان، مهمان مهران مدیری در برنامه «دورهمی» شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ویژه برنامه «دورهمی» هر شب در ایام نوروز میزبان مهمانان مختلفی است. شب گذشته هم مهران مدیری با بهنام بانی خواننده پاپ کشورمان گفت‌وگو کرد.

در ابتدا بهنام بانی قطعه‌ای را با عنوان «قرص قمر ۲» اجرا کرد؛ سپس با توجه به هیجان بالایی که داشت و به نفس نفس افتاده بود، مدیری صبر کرد تا کمی حال مهمانش جا بیاید و بعد گفت و گو را آغاز کرد.

در ادامه، مدیری درباره سال ۹۸ از او سوال کرد و بانی گفت: همه سال‌های خداوند خوب است؛ بعضی وقت ها به ذهن خودم هم می‌آید که بگویم سال خوبی نبود، اما به نظرم تا آخرین لحظه باید به هم حس خوب بدهیم. به نظرم ۹۸ هم برای ما خوب بود و هم بد.

در بخش دیگر مدیری نسبت به تغییرات دکور نوروزی دورهمی توضیح داد و گفت: تغییراتی در دکور برنامه داشتیم؛ سفره هفت سین هم چیده شده و حتی به خاطرش چند کشته دادیم (خنده)

مدیری سپس سراغ سیبیل بانی رفت و گفت: «سیبیل جواب داد؟» و بانی جواب داد: برای من بله؛ خیلی‌ها البته سیبیل دارند، اما برای من خیلی تأثیرگذار بود. یک بار در کیش برای غواصی رفته بودم، مربی غواصی به من در زیر آب اشاره می‌کرد و زمانی که بالا آمدم گفت: «سیبیلات زیر آب هم همین فرمی بود» (خنده)

در ادامه گفت‌وگو مدیری به بهنام بانی گفت: سری قبل که دعوت شدی به برنامه ما «قرص قمر یک» را خواندی و اینجا هم از دومی رونمایی کردی. همینطور قرص‌قمر‌ها را نخوان که ما هم مجبور شویم مدام دعوتت کنیم. (خنده)

بانی در ادامه با خنده و ذوق گفت: می خواهید درباره قرص قمر دو توضیح بدهم؟ اما مدیری گفت: نه نیازی نیست (خنده) مدیری تا پایان برنامه به بانی اجازه نداد که در این باره حرفی بزند. هر بار اسم آن را می‌آمد بانی می‌خواست درباره آن توضیح دهد، اما مدیری می‌گفت فعلاً زمان توضیح آن نیست

بانی همچنین درباره برگزاری کنسرت‌های خیابانی هم گفت: شرایط و بستر آن فراهم نیست و اگر شرایط فراهم باشد، من اولین نفری هستم که اجرا می‌کنم.

او در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره ازدواج با خنده اظهار کرد: ازدواج نکردم؛ فعلاً قصد ادامه تحصیل دارم. مدیری هم گفت: این جمله را کسانی می‌گویند که ناز هستند (خنده)

بانی در ادامه توضیح داد: ما هنرمندان بیشتر اوقات نیستیم؛ اجرا در شهر‌های مختلف سخت است و گناه دارد کسی که می‌خواهد با ما زندگی کند، اذیت شود. من فعلا قصد ازدواج ندارم.

در ادامه مدیری درباره معیارهای بانی برای ازدواج و انتخاب همسر پرسید و بانی گفت: وقتی آدم به چیزی فکر نمی‌کند، چه معیاری می تواند داشته باشد؟! شاید البته معیار‌های خودم را خودم نابود کردم؛ می‌خواستم همه تمرکزم را روی موسیقی بگذارم اما می‌توانستم ازدواج هم بکنم.

مدیری هم با خنده گفت: بدون اینکه من کاری کنم، خودش دارد به نتیجه می‌رسد که قصد ازدواج دارد.

بانی همچنین درباره حضورش در سریال «پایتخت ۶» گفت: به دعوت گروه پایتخت و محسن تنابنده در یکی از قسمت‌ها حضور دارم و یکی از آهنگ هایم را اجرا می‌کنم.

در پایان برنامه بانی قطعه دیگری را اجرا کرد و مدیری به او اجازه داد تا درباره قرص قمر دو توضیح بدهد.

گزارش از الهام قبادی

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
بلاخره ما نفهمیدیم بدون تماشاگر است یا با تماشاگر! نوشته تدوین شدن و تماشاچی ها آرشیو هستند اما از بینشون افراد انتخاب می کنه بیان بالا.....

واقعاً رعایت کنید! چه لزومی به تماشاگر است وقتی روز تا شب داره توصیه می شه که از تجمعات پرهیز کنید و در خانه بمانید... حتی نیازی به تصاویر مصنوعی و تدونش هم نیست، کلاً این کار الان هیچ توجیهی نداره و خلاف این همه شعار قرنطینه خانگی است...
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۰۰:۲۲ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
امیرحسین کریم زاده رو دعوت کنید
United States of America
ریحانه
۱۷:۵۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
در موقعی که همه زیارتگاه ها و مساجد و مدارس تعطیل شدند چه لزومی داره برنامه دورهمی به خاطر جاه طلبی های آقای مدیری با اون همه تماشاگر ادامه داشته باشه ؟؟ چرا کسی جلوی ایشونو نمیگیره ؟ مدیران تلویزیون کجا هستن؟ تو این شرایط بد اقتصادی مثل همه برنامه های بی معنی دیگه کلی سلبریتی دعوت میکنه و سوالهای شخصی و بی اهمیت میپرسه که چی بشه؟ چه دردی رو دوا میکنه ایشون؟ آقای مدیری خیلی عوض شدی واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
قبلانا یه تکه فیلمش هم میزاشتید از همون افتادید
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد زارع
۱۳:۰۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
باز هم دعوت از چهره های تکراری و سئوالات تکراری بی معنی و بی هدف
جناب اقای مدیری رسانه ملی متعلق به 80 میلیون است نه متعلق به شما و عده ای مدیر بی برنامه
شما که نمی توانید تولید برنامه کنید پس کنار بکشید حداقل پول این مملکت به هدر نمی رود.
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۹:۲۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
خیلی تهوع آوره،همه جا صحبت ازکاستن و حذف ازدحام برای جلوگیری ازانتشارکروناهستش،اونوقت دور همی داره برگزازمیشه،یکی در میون نشستن،به طرزمضحکی میخوان بگن بهداشت رعایت شده،در شرایطی
که کلاسهای آموزشی وزیارتگاهها منطقا تعطیله،خیلی خیلی خیلی متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
استفاده از این همه گل در این برنامه و برنامه آقای علیزاده در شبکه ۵ آن هم در این شرایط اقتصادی مصداق اسراف نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۲:۲۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
دورهمی بسیار عالی و شادی بود
دمت گرم بهنام جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
کار آقای مدیری خیلی زشت هست که بی خود و بی جهت در زندگی شخصی دیگران سرک می کشند به آقای مدیری چه مربوطه کی ازدواج نه یا نکنه یا کی چندتا بچه داره واقعا برای آقای مدیری متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
عشقه مدیرییییی،عشقه دورهمییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
عشقه مدیرییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
.واقن ک
آخرین اخبار