سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:مراکز ارتباطات و هدایت عملیات و پایگاه‌های عملیاتی فوریت‌های پزشکی در کاشان و آران و بیدگل در ایام نوروز سال ۹۹ در آماده باش کامل هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین ریاحی سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه مراکز ارتباطات و هدایت عملیات و پایگاه‌های عملیاتی فوریت‌های پزشکی در کاشان و آران و بیدگل در ایام نوروز سال ۹۹ در آماده باش کامل هستند.

او با اشاره به اینکه طرح امداد نوروزی اورژانس ۱۱۵ از ۲۵ اسفندماه ۹۸ آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه سال ۹۹ ادامه دارد، اضافه کرد: ۲۲ کد عملیاتی فوریت‌های پزشکی شامل ۱۳ آمبولانس جاده‌ای و ۹ آمبولانس شهری در مناطق زیر پوشش این مرکز (شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل) در این ایام فعال خواهد بود.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: این مرکز ضمن پوشش کامل حوادث احتمالی جاده‌های اصلی، فرعی و نیز معابر داخل شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با توجه به افزایش مضاعف بار ناشی از انتقال بیماران حاد تنفسی و کرونا در حوزه انتقال پیش بیمارستانی خدمات مربوطه را به بهترین شکل ممکن ارائه خواهد کرد.

او ادامه داد: در این ایام واحد‌های هدایت عملیات بحران، ستاد پایش مراقبت‌های بالینی و هدایت بیماران واقع در محل ستاد این مرکز نیز مانند سایر ایام سال به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به آمادگی اتوبوس آمبولانس جهت پوشش حوادث بزرگ مستقر در ایستگاه عوارضی اشاره کرد و افزود: طبق هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی قم پوشش امداد هوایی در حوادث بزرگ و غیر مترقبه نیز در صورت لزوم در این منطقه با استفاده از آمبولانس هوایی این دانشگاه صورت خواهد گرفت.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار