دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با همکاری حوزه پژوهش و گروه شیمی این دانشگاه به جمع تولیدکنندگان ژل و مواد ضدعفونی پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با تلاش سازمان بسیج اساتید استان، همکاری مشترک حوزه معاونت پژوهش و فناوری و گروه شیمی این دانشگاه به جمع تولیدکنندگان ژل و محلول ضدعفونی‌کننده در واحدهای دانشگاهی پیوست.
 
حسین اسماعیلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در حاشیه خط تولید ژل و محلول ضدعفونی‌کننده این دانشگاه گفت: با توجه به همه‌گیرشدن جهانی ویروس کوید ۱۹ و کمبود شدید ژل و محلول ضدعفونی‌کننده و به‌دلیل تقاضای زیاد و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی، اعضای هیئت علمی گروه شیمی این واحد دانشگاهی با تلاش و کوشش شبانه‌روزی و بهره‌گیری از به‌روزترین تکنیک‌ها، ساخت ژل و محلول ضدعفونی را به نتیجه رساندند و به‌زودی شاهد توزیع آن در داروخانه‌ها خواهیم بود.
 
او بیان کرد: با توجه به سختی تهیه مواد اولیه و مرغوب در این برهه، تمام تلاش خود را کردیم تا با همت و کار تخصصی ویژه گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، موادی تولید شود که در حد استانداردهای جهانی عمل کند و جان هموطنان در برابر تهدید ویروس کرونا حفظ شود.
 
او اضافه کرد: در این ایام که تلاشگران بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس هستند، اعضای هیئت علمی واحد دانشگاهی گچساران نیز تلاش کردند تا گامی را برای پیشگیری از ابتلای هموطنان و شیوع این بیماری مهلک، بردارند.
 
اسماعیلی تأکید کرد: تاکنون حدود یک هزار و ۵۰۰ بطری ژل و مواد ضدعفونی در سایزهای مختلف تولیدشده که قابلیت افزایش تولید را در صورت تأمین مواد اولیه داریم.
 
 
انتهای پیام/ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.