راشکی گفت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)همزمان با نوروز ۶ هزار دست پوشاک بین کودکان نیازمند این استان توزیع کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پوشاک توزیع شده بین نیازمندان سیستان و بلوچستان مطابق با پوشش سنتی و بومی این استان بوده است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در توزیع اقلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تولیدی‌های عمده و کوچک سیستان و بلوچستان مذاکره و تولید این پوشاک به استان واگذار شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان گفت: این اقدام با همکاری افزون‌بر۱۲ تولیدی بزرگ و کوچک استان انجام شد تا ضمن حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل باعث ایجاد اشتغال در منطقه شده باشد.

 ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، توسعه زیرساخت‌ها و امور زیربنایی و عمرانی، مدرسه سازی، ساخت مراکز فرهنگی مذهبی، مسکن محرومان، بیمارستان و مراکز بهداشت و درمان، ارایه خدمات سلامت الکترونیک، خدمات بیمه، مالی و حمایتی در مناطق کم تر توسعه یافته کشور تاکنون اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

انتهای پیام.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار