سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان و ابتلا ۳۱ نفر دیگر در استان خبر داد.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص آخرین آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان تشخیص قطعی داده شده که این موارد به تفکیک ۱۰ مورد در اهواز، ۶ مورد در خرمشهر، شهرستان‌های اندیمشک و آبادان هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های دزفول، شوش و شوشتر هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های امیدیه، بهبهان و رامشیر هر کدام یک مورد بوده است.

او با بیان اینکه تا به امروز مبتلایان به این ویروس به ۴۲۲ مورد در خوزستان افزایش یافته است، افزود: از مردم خواهشمندیم با رعایت اصول بهداشتی و خودداری از هرگونه مسافرت و دید و بازدید، مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان را یاری کنند.

احسان پور اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و شمار فوت شدگان ناشی از این بیماری در خوزستان به ۵۷ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان تاکید کرد؛ که این بیماری افراد بالای ۵۰ سال با مشکلات قلبی و دیابت را هدف قرار می‌دهد و بیماری در افراد جوانتر عمدتا خفیف‌تر و یا بی علامت است و از این رو حفظ موازین بهداشتی در زمان ملاقات با اعضا مسن‌تر خانواده از سوی جوانتر‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.