نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد تمرکز او در حال حاضر بر حل رکود اقتصادی و بحران بهداشتی در آمریکا است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، "برنی سندرز"، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد تمرکز او در حال حاضر بر حل رکود اقتصادی و بحران بهداشتی در آمریکا است.

برنی سندرز افزود: تأکید زیادی بر رقابت دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارم.

این نامزد دموکرات در انتخابات آمریکا همچنین از قانونگذاران آمریکایی خواست طرحی را تصویب کنند که سبب تأکید و متمرکز شدن بر نجات کارگران آمریکایی می‌شود.

سندرز گفت: دموکرات‌ها باید "بر جمهوری خواهان فشار آورند و بگویند وظیفه شما تنها کمک مالی به صنعت هوایی و صنعت گردشگری نیست؛ بلکه وظیفه شما در حال حاضر، اطمینان یافتن از این موضوع است که همه کارگران آمریکایی در بحبوحه این بحران وحشتناک بتوانند در ارتباط با آینده احساس امنیت کنند. "

"چاک شومر"، رهبر دموکرات‌ها در سنای آمریکا نیز گفت: مذاکرات در ارتباط با لایحه کمک‌های مالی مرتبط با ویروس کرونا که یک هزار میلیارد دلار است همچنان ادامه دارد، اما دستیابی یک توافق بر سر این موضوع تا نیمه شب جمعه محتمل نیست، زیرا بین جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در این زمینه اختلافاتی وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار