آندره استراماجونی در گفت‌وگو با رسانه ایتالیایی کالپومرکاتو از خاطرات حضورش در تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان سرمربی گفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با رسانه کالچومرکاتو گفت: ماجراجویی بسیار خوبی در استقلال داشتم و برایم اهمیت بسیاری داشت. تیمی که با مشکلات بسیاری زیادی متولد شد و کارش را آغاز کرده بود ولی با حمایت هواداران توانست در نهایت به صدر جدول برسد و به نیمه راه قهرمان شدن دست یابد.

سه تیم ایران در حد لیگ ایتالیا هستند/حضور ۱۰۰ هزار هوادار در ورزشگاه برای من صحنه زیبایی را رقم زد

استراماچونی ادامه داد:در یکی از دیدار های خانگی ما ، نزدیک به صد هزار نفر به ورزشگاه آزادی  آمدند که این یک صحنه بسیار زیبایی را برای من رقم زد.

سرمربی سابق  استقلال نبست به فعالیت چشمگیرش در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت:من متخصص پخش زنده اینستاگرام نیستم ولی توانسته ام هواداران بسیاری را در فضای مجازی داشته باشم و همین حالا هم کاربران ایران قلب های ابی بسیاری را برای من ارسال می کنند.

استراماچونی درباره با دلیل اختلافش با تیم فوتبال استقلال تهران و در نهایت جدایی اش از این تیم گفت:کار ما با تیم  فوتبال استقلال گره خورد.پیش از رقابت بسیار سختی که برابر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران داشتیم ، زمین تمرین ما را بسته بودند و به ما اجازه تمرین ندادند.ما قادر به تمرین کردن نبودیم و باران تمام زمین ما را گرفته بود و حتی زمین دومان هم برای تمرین کردن مناسب نبود.

سرمربی سابق استقلال در پایان اظهار کرد:تیم های برتر ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت  می کنند و از این لحاظ می‌توانم بگویم ۲ یا ۳ تیم از ایران در حد تیم‌های متوسط سری آ هستند. من در ایران با استقلال توانستم در لیگ قهرمانان آسیا فعالیت خوبی داشته باشم و در حال حاضر، اما می‌خواهم با خودم خلوت کنم تا در آینده تصمیمی بگیرم.


بیشتر بخوانید:سکوت استقلالی‌ها شکسته شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
دقیقا.درسته
Iran (Islamic Republic of)
سیدقاسم
۱۷:۰۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
در حد سری آ؟؟؟؟ قهرمان ایران بره تو سری آ همون فصل اول بدون کسب امتیاز تا سری بی هم نه تا سری سی سقوط میکنه باووو...
آخه بازیکنانی ایران میتونن با اونا رقابت کنند.. ایرانی ها فقط بلدن لایو بزارن ک پول ما رو ندادن و بعد هم کاشف بعمل بیاد ک هرکدومشون یک میلیارد ب بالا گرفتند و بازم طلبکارن...
بازیکنای ایران در حد لیگ پاکستان و هند هستند والسلام.. وگرنه با این ادعا تو لیگ قهرمانان آسیا هر چهار تیم همش نمیباختن و دریغ از یک قهرمانی آسیا در حد ملی و باشگاهی والسلام..
آخرین اخبار