مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: خانواده یکی از متوفیان شهر برزول نهاوند به جای برگزاری مراسم ختم هزینه آن را به خرید لوازم بهداشتی اختصاص دادند.

هزینه مراسم ختم در برزول نهاوند به خرید لوازم بهداشتی تخصیص یافتدارابی، مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان افزود: در حالی که کرونا به علت مسافران نوروزی در نهاوند رو به گسترش است، اما خانواده‌های خوب و فداکاری نیز به فکر مردم هستند و از هر نوع تجمعی حتی مراسم ختم عزیزان خود برای آلوده نشدن مردم جلوگیری می‌کنند.

او بیان کرد: در شهر برزول نهاوند خانواده مرحوم علی توحیدی کل هزینه مراسم ختم پدر بزرگوارشان را به تهیه صد‌ها بسته لوازم بهداشتی به صورت پک کامل اختصاص داده و آن را بین مردم شهر برزول و چند روستای اطراف آن توزیع کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به برگزار نکردن مراسم ختم برای این مرحوم گفت: فرزندان مرحوم توحیدی به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش کرونا از هرگونه مراسم ختم و تشیع جلوگیری کردند که این اقدام آن‌ها بسیار ارزشمند است.

او افزود: همچنین تعدادی از روستا‌های اطراف نهاوند از جمله روستای تکه که هرسال مراسم بیش از هزار نفری خود را در اول نوروز در مسجد برگزار می‌کردند به توصیه بهداشتی توجه کرده و مراسم خود را برگزار نکرده و هیچ استقبالی از میهمانان نوروزی نداشته اند و همه مراسم دید و بازدید مقابل منازل را هم لغو و با تلفن با هم صحبت کردند.

انتهای پیام/ س

برچسب ها: کرونا ویروس ، خیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار