راننده‌ای که دو نیروی کنترل کننده خودروها در ورودی شهر دیر را زیر گرفته بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دادستان انقلاب اسلامی شهرستان دیر گفت: راننده وانت سایپا با پلاک غیر بومی، دو تن از نیرو‌هایی را که در محل ایست و بازرسی غربی شهر دیر در حال کنترل خودرو‌ها با پلاک‌های غیر بومی و جلوگیری از ورود آنان به داخل شهر برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس بودند، به طور عمدی زیر گرفت و آنان را مصدوم کرد.

اکبر احمدی افزود: ماموران نظامی وانتظامی حاضر در محل بلافاصله راننده خودرو سایپا را دستگیر کردند و برای برخورد قانونی لازم و قاطع به مقام‌های قضایی تحویل دادند.

او ادامه داد: ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﺣﻤﻠﻪ ﯾﺎ ﻣﻘﺎﻭﻣﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻋﻠﻢ ﻭ ﺁﮔﺎﻫﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺄﻣﻮﺭان ﺩﻭﻟﺖ هنگام ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﻪ ﻋﻤﻞ ﺁﯾﺪ، ﺗﻤﺮﺩ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﻣﺠﺎﺯﺍﺕ ﺁﻥ بر اساس ماده ۶۰۷ قانون مجازات اسلامی ۶ ماه تا یک سال حبس است و چنانچه علاوه بر تمرد مرتکب جرم دیگری هم شده باشد به مجازات هر دو جرم محکوم می‌شود.

 دادستان انقلاب اسلامی شهرستان دیر بیان کرد: کنترل بیماری و غربالگری ویروس کرونا در این شهرستان با نظارت بر مبادی ورودی با کمک نیرو‌های سپاه، انتظامی، شبکه بهداشت، نیرو‌های مردمی در قالب هلال احمر و بسیج انجام می‌گیرد.

احمدی با بیان اینکه کنترل راه‌های ورودی به شهرستان دیر تعطیل نخواهد شد، گفت: با تشکر از نیرو‌های مردمی از آنان دعوت می‌شود در قالب نیرو‌های هلال احمر و بسیج کمک کنند تا ضمن جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی بتوانیم از نیرو‌های مستقر به صورت قاطع حمایت کنیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.