مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از استقبال گسترده مردم از جشنواره‌های مجازی «با هم در خانه» و پویش کتابخوانی نوروزی این اداره کل در ایام نوروز ۹۹ خبر داد.

استقبال گسترده مازندرانی‌ها از جشنواره‌های مجازی در نوروز ۹۹

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباس زارع مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: باتوجه به شرایط فعلی کشور و لزوم ماندن مردم در خانه، جشنواره‌های مجازی این اداره کل باعث جذب مردم و ارائه آثار فرهنگی و هنری ارزشمندی شد.

او افزود: تعداد زیادی از مردم مازندران و حتی سایر استان‌ها با مشاهده فراخوان‌های فرهنگی و هنری این اداره کل، در قالب تولید محتوا‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای حضور فعال خود را نشان دادند.

عباس زارع با بیان اینکه ارسال آثار همچنان ادامه دارد، گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با عنوان «در خانه بمانیم» و پویش کتابخوانی نوروزی، آثار خود را تا ۱۵ فروردین به شماره واتس اپ ۰۹۱۱۹۵۷۶۷۹۱ ارسال کنند و در بخش پویش کتابخوانی نوروزی نیز از طریق ایجاد تگ در پست‌های منتشره یا استوری اینستاگرام با آدرس @ershad_mazandaran نسبت به معرفی کتاب‌های مطالعه شده خود بپردازند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: نتیجه جشنواره "باهم در خانه" در نیمه دوم اردیبهشت و نتایج مسابقه پویش کتابخوانی نوروزی، هر هفته اعلام و جوایز برگزیدگان به آن‌ها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.