احمد هاشمی زاده گفت: خدمت به مردم فراتر از میز اداری یک وظیفه است و در هر شرایطی باید با حضور در صحنه در کنار مردم باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد هاشمی زاده بخشدار بستان که در حادثه شکستگی سیل بند روستای دفار بستان، که باعث ورود سیل به منطقه شده بود، با رهایی صندلی و میز اداری به میان مردم حضور یافت و همچون دیگر بسیجیان و نیرو‌های سپاه همراه با مردم منطقه و با همدلی کارگران نسبت به تلاش برای رفع شکستگی و ترمیم سیل بند، به فعالیت مشغول شد و پس از چندین ساعت تلاش موفق به مهار سیل و ترمیم سیل بند شدند.

خدمت به مردم فراتر از میز اداری یک وظیفه است

او گفت: به عنوان خادم مردم شریف و شهید پرور بستان و براساس فرمایشات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مدیریت جهادی، اعتقاد داریم خدمت به مردم شریف صرفا نشستن پشت میز اداری نیست و هرجا احساس شود و لازم باشد برای خدمت به مردم شریف، میز‌ها را رها کرده و به یاری و حل مشکلات مردم خواهیم رفت.

هاشمی زاده در پایان ضمن سپاس از همدلی و وحدت مردم شریف بستان و اهالی شریف روستا‌های منطقه و همچنین کلیه کسانی که در این مشکل نسبت به همیاری نسبت به حل مشکل و مهار سیل کمک نمودند تقدیر و تشکر کرد.

خدمت به مردم فراتر از میز اداری یک وظیفه است

خدمت به مردم فراتر از میز اداری یک وظیفه است

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار