سردار اسحاقی، گفت: تضمین سلامت و امنیت جامعه با اقدامات جهادی میسر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار محمدرضا اسحاقی معاون مهندسی ناجا با حضور در استان مازندران  ضمن بازدید از اقدامات و عملکرد فرماندهی انتظامی استان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، با بیان اینکه توجه به وضعیت سلامت کارکنان نقش موثری در دلگرمی آنان و ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه دارد، گفت: تضمین سلامت و امنیت جامعه با اقدامات جهادی میسر خواهد شد. 

او در بازدید از کارگاه تولید ماسک و تهیه اقلام بهداشتی برای کارکنان انتظامی استان، گفت: این عمل خداپسندانه، یک اقدامی جهادی، انقلابی و ارزشی است.

سردار اسحاقی با بیان این که کارکنان ناجا در خط مقدم مواجهه با این ویروس منحوس قرار دارند، گفت: توجه به سلامت و رفاه کارکنان در شرایط به وجود آمده موجب دلگرمی آنان و خانوادهایشان خواهد شد.

او افزود: امنیت و سلامت از مهمترین نعمت‌های الهی به شمار می‌روند و بازخورد این اقدامات منجر به تضمین سلامت مردم و ارتقاء امنیت عمومی در جامعه می‌شود.

سردار اسحاقی: گفت در شرایط فعلی که مردم عزیز میهن اسلامی ما در مبارزه با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، همه اقدامات و تلاش‌های ما باید معطوف به پیشگیری از شیوع این بیماری در جامعه شود.

معاون مهندسی ناجا با قدردانی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور که این روز‌ها مجاهدانه در حال خدمت به مردم هستند بر رسیدگی به وضعیت افرادی که درگیر این بیماری شدند تاکید کرد.

سردار اسحاقی همچنین ضمن بازدید از معاونت آماد و یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان، افزود: اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است و قطعا اقدامات پشتیبانی و عملیاتی انتظامی استان اعم از یگان ویژه، کادر درمانی و پشتیبانی انتظامی استان، دلگرمی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی را در پی خواهد داشت.

در این کارگاه روزانه بیش از ۱۳۰۰ ماسک بهداشتی با تلاش کارکنان انتظامی استان و اعضای پلیس افتخاری تولید و به همراه سایر اقلام بهداشتی به کارکنان یگان‌های اجرایی و عملیاتی و همچنین کادر درمانی استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.