به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،احمد حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با بیان اینکه شکایات در مورد تأسیسات گردشگری در سامانه ملی ثبت میگردد، ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده و ابطال سفرهای درون و برون مرزی، برخی از هموطنان در خصوص عملکرد تأسیسات گردشگری اعم از ابطال بلیط، تور و هتل شکایاتی داشته اند که معاونت گردشگری استان به طور مستمر به رسیدگی و رفع آنها میپردازد.
او ادامه داد: در همین راستا کارشناسان معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از ۲۸ اسفند ماه ۹۸ تا ۲ فروردین، ۱۳ مورد شکایت ثبت شده در خصوص عملکرد تأسیسات گردشگری اعم از کنسلی تور و پرواز، کنسلی اقامت و … را مورد بررسی و رسیدگی قرار دادهاند و تمامی موارد حل و فصل شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی به اقدامات انجام گرفته در این خصوص اشاره کرد و گفت: در این راستا اقداماتی نظیر تماس با شاکی، تماس با مدیریت مجموعه ذیربط، گزارش به مرجع ۰۹۶۲۹ و اطلاع رسانی به شاکی و جلب رضایت آنها پس از رسیدگی به شکایات انجام شده است، لازم به ذکر است در صورت عدم رضایت شاکی از مراحل انجام گرفته، موارد مذکور به کمیته بدوی شکایات ارجاع داده خواهد شد.
حمزه زاده در پایان تاکید کرد: هموطنان در صورت داشتن هرگونه شکایت از عملکرد تأسیسات و واحدهای گردشگری میتوانند با شماره ۳۵۵۴۶۰۴۰ و سامانه ملی ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/