تا پایان تعطیلات نوروز، مسیر شهرستان رفسنجان بر روی خودرو‌های با پلاک غیر استانی مسدود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید فصیحی هرندی، فرماندار رفسنجان گفت: طی دو روز برگزاری ایست و بازرسی پایش سلامت خودرو‌های عبوری از شهر رفسنجان و چک کردن پلاک خودروها، تعداد ۱۷۳ خودرو از مسیر کمربندی‌های شهر رفسنجان، برگشت داده شدند.

او با بیان اینکه این ماموریت تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت، افزود: از همشهری‌های عزیز تقاضا داریم به دوستان و آشنایان خود اطلاع رسانی کنند که مسیر شهرستان رفسنجان بر روی خودرو‌های با پلاک غیر استانی تا پایان تعطیلات مسدود است.

فصیحی هرندی تصریح کرد: همچنین از روز‌های آینده، سایر ماشین‌های پلاک رفسنجان نیز که از مسافرت از استان‌های دیگر به شهر وارد

می‌شوند،  شامل طرح پایش سلامت قرار می گیرند. 

فرماندار رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: تداوم عرضه محصولات ضد عفونی کننده و ماسک در فروشگاه‌های لوازم آرایشی به صورت کنترل شده مجاز است و نحوه آن از طریق اتاق اصناف به آنان اعلام می‌شود.

فصیحی هرندی با بیان اینکه بخشداران موظف به اعتبار سنجی و تایید صلاحیت کمپ‌های کنترل روستا‌ها و شهر‌های مرکز بخش هستند، گفت: مردم منازل خود را به مسافران اجاره ندهند که در صورت مشاهده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

او افزود: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، شهرک مسکونی مس سرچشمه رفسنجان هم ممنوع الورود اعلام شده است.

انتهای پیام/ ب 

برچسب ها: کرونا ویروس ، مسدود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار