روزانه ۳۰ هزار لیتر الکل اتانول بزودی در مازندران توزیع می‌شود.

حسینقلی قوانلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مقرر شد روزانه ۳۰ هزار لیتر الکل اتانول برای ساخت مواد ضد عفونی کننده به مازندران اختصاص پیدا کند.

او با بیان اینکه بخشی از این میزان اکنون در حال انتقال به مازندران است، ابراز امیدواری کرد با اختصاص این سهمیه به مازندران مشکل کمبود مواد ضدعفونی کننده در استان نیز حل شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: دو محموله بزرگ شامل حدود ۵۰ میلیون ماسک سه لایه و n۹۵ وارد کشور شد که با توجه به شیوع کرونا در این استان سهمیه مناسبی نیز به مازندران اختصاص داده شده است.

قوانلو با بیان اینکه این اقلام نیز تا دو روز آینده وارد استان می‌شود، ادامه داد: این اقلام بهداشتی پس از ورود به مازندران با کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی و فرمانداری ها، بصورت رایگان میان مردم توزیع می‌شود.

او گفت: هزینه این اقلام بهداشتی را شرکت‌های صنایع و معدنی بزرگ متقبل شدند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با عذرخواهی از مردم بابت کمبود تجهیزات و قدردانی از نیر‌وهای مردمی و جهادی برای تولید اقلام بهداشتی ، گفت: متاسفانه به دلیل شیوع کرون‌ها مصرف این اقلام بهداشتی ناگهانی افزایش پیدا کرد و نتوانستیم نیاز استان را تامین کنیم.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار