فرماندار نیویورک اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۱۲ نفر در این ایالت به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، «آندریو کومو» فرماندار ایالت نیویورک، روز یکشنبه  اعلام کرد بیش از ۴۸۰۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این ایالت ثبت شده است.

کومو طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد: «۴۸۱۲ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این ایالت ثبت شده است». وی در ادامه افزود تعداد کلی مبتلایان به ویروس کرونا طی یک روز اخیر به ۱۵۱۵۸ مورد رسیده است. بیش از ۹ هزار از این موارد در شهر نیویورک ثبت شده است.

بر اساس آخرین آمار مربوط به آمریکا، تاکنون بیش از ۲۷۶۰۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند. همچنین طی یک روز اخیر در مجموع، ۳۴۹ آمریکایی بر اثر کرونا جان باخته‌اند.

فرماندار ایالت نیویورک ضمن اشاره به خطر بزرگ این ویروس گفت: «ما با یک چالش روبه‌رو هستیم که سرنوشت نسل‌ها را تعیین می‌کند. ما به کمک هم خواهیم توانست این ویروس را پشت سر بگذاریم و از گذشته قوی‌تر شویم! »

گفتنی است، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتقادهای شدیدی مواجه است، منتقدان ترامپ معتقدند که وی اقدامات منسجمی را برای کنترل ویروس کرونا انجام نمی‌دهد. ترامپ اما معتقد است که دولت وی اقدامات بی سابقه‌ای را برای رسیدگی به این موضوع انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار