استاندار کرمانشاه گفت: تمام مراکز خرید و عرضه کالاهای غیرضروری کرمانشاه تا ۱۵ فروردین ماه جاری تعطیل است.

تعطیلی تمامی مراکز عرضه کالا‌های غیر ضروری تا ۱۵ فروردین به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت: تمامی مراکز خرید و عرضه کالاهای غیرضروری استان تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل است.

او با بیان اینکه پیش بینی لازم برای ارائه خدمات و عرضه کالاهای ضروری در مراکز مورد نظر صورت گرفته، گفت: بر اساس این مصوبه سایر فروشگاه‌ها بر اساس روال عادی و طبیعی فعال و باز هستند و در صورت نیاز مردم موظف خواهند بود که ساعات کاری خود را افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت جدیت و قاطعیت تمامی دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا افزود: اقدامات پیشگیرانه به صورت مستمر انجام می‌شود و علاوه بر دستگاه‌های اجرایی به شدت نیازمند مشارکت بیشتر مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا در روزهای آینده هستیم.

مقام ارشد استان اجرای طرح غربالگری و تب سنجی را در سطح استان بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون در ۱۲ شهرستان این موضوع به طور کامل انجام و تقریباً ۸۴ درصد مردم در این طرح شرکت کرده‌اند و بعد اجرای کامل با پایش اطلاعات مرحله دوم غربالگری را نیز شروع خواهیم کرد.

او اجرای این طرح را گامی مهم در کاهش میزان مراجعه بیماران به بیمارستانها ذکر کرد و بیان داشت: کاهش تردد و رفت و آمد به ویژه در بیمارستانها سبب قطع زنجیره انتقال کرونا می‌شود و از مردم عزیز هم انتظار داریم با پیوستن به پویش در خانه بمانیم به کنترل و شکست کرونا کمک کنند.

 انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.